پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت عید امامت و ولایت – ایزوایکو

زمان مطالعه: 2 دقیقه







«الْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکمُ الْإِسْلامَ دیناً»
امروز دین شما را کامل نمودم و نعمت خود را بر شما تمام کردم و دین اسلام را برای شما پسندیدم (سوره مائده آیه ۳)

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با صدور پیامی عید سعید غدیرخم را تبریک گفت، به گزارش ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در متن این پیام آمده است:
عید غدیر عید الله‌الاکبر و از همه‌ی اعیاد بالاتر است. (مقام معظم رهبری «مدظلّه العالی»)
به نام خداوند بخشنده مهربان که در این روز دین را تکمیل و نعمت را بر امت پیامبر گرامی اسلام تمام کرد و توفیق درک پیروی از امامت علی (ع) و اولادان معصومش را به ما بخشید.
غدیر تنها نام یک سرزمین نیست. یک تفکر است، نشانه و رمزى است که از تداوم خط نبوّت حکایت مى کند.
واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.
اینجانب ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت و تبریک عید سعید غدیرخم سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به عموم مسلمین جهان به ویژه همکاران گرانقدر خود در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) و خانواده های گرامیشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم تحت عنایت حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) در راستای سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت گام برداریم.

سلمان ضربی
16 تیر 1402

گفتنی است حوزه ارتباطات مجتمع ایزوایکو با همکاری پایگاه بسیج این مجموعه با برپایی موکب و توزیع شیرینی و شربت مقابل درب اصلی این مجتمع در روز چهارشنبه 14 تیرماه به پیشواز عید سعید غدیرخم رفتند.






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لایروبی اروندرود در نشست سران قوا بررسی می‌شود

ش تیر 17 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا، سیدمحمد مولوی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها افزود: لایروبی اروندرود برای امنیت کشتیرانی و تردد کشتی‌های بزرگ یک ضرورت است. وی گفت: لایروبی اروند رود به عنوان یکی از اولویت‌های مهم ملی و بین‌المللی در سطح نشست سران قوا مطرح خواهد […]

همچنین بخوانید: