انتقاد از افزایش بیش از حد اجاره بهای مسکن

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید ویژه ای که بر موضوع فرهنگ دارند طی روزهای گذشته از نمایشگاه کتاب بازدید سه ساعته را انجام دادند و از نزدیک با ناشران به گفتگو پرداختند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع کتابخوانی در جامعه، افزود: مقام معظم رهبری همواره بر نقش ارزشمند مطالعه و فرهنگ کتابخوانی تاکید دارند.

امام جمعه کرمانشاه به مأموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی و پیمودن مسیر ۶۰ هزار کیلومتری اشاره و تصریح کرد: مأموریت نیروی دریایی ارتش حرکتی غرورآفرین و نشانه اقتدار و قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران است.

علما با اشاره به اثرات مثبت جوانی جمعیت در فرایند پیشرفت و ترقی جامعه، گفت: باید به جوانی جمعیت و ازدواج آسان توجهی ویژه داشت.

وی با انتقاد از افزایش سرسام آور اجاره بها منزل، خاطر نشان کرد: از مالکان واحدهای مسکونی درخواست می‌کنیم تا نسبت به مستأجران انصاف را مد نظر قرار دهند.

امام جمعه کرمانشاه به مناسبت‌های پیش رو همچون سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: روحیه جهادی رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب آزاد سازی خرمشهر در مقابل دشمن متجاوز بعث و متحدانش شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقبال شمار زیادی شناور ایرانی از ناوگروه ۸۶ نداجا در بندر جاسک

ج اردیبهشت 29 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، ناوگروه ۸۶ نداجا پس از بیش از ۶۰ هزار کیلومتر دریانوردی و دور زدن کره زمین وارد آب‌های سرزمینی کشورمان شده است، در محدوده آب‌های بندر جاسک در دریای عمان مورد استقبال انبوهی از شناورهای ایرانی قرار گرفت. انواع یگان‌های شناور از […]

همچنین بخوانید: