معارفه معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، در این آیین از چهار سال و چهار ماه تلاش علیرضا نوبرانی معاون فنی و مهندسی اداره کل تجلیل و عباس محمدصادقی با ۲۰ سال سابقه در پروژه‌های زیرساختی دریایی در نوار ساحلی کشور بویژه استان بوشهر به عنوان سرپرست این معاونت معارفه شد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این آیین گفت: مهندس نوبرانی در دوره تصدی معاونت فنی و مهندسی اقدامات بسیار ارزشمندی برای توسعه زیرساخت های استان انجام دادند و امیدواریم در ادامه مسیر خدمتی خود نیز همواره موفق و سربلند باشند. 

محمد شکیبی نسب افزود: به سهم خود و کارکنان این اداره کل قدردان تلاش‌های شبانه روزی مهندس نوبرانی هستم و امیدواریم و در سنگر جدید خدمت خود نیز نگاه و حمایت‌های همیشگی را از بنادر استان بوشهر دریغ نکند. 

وی تصریح کرد:  مهندس محمدصادقی سرپرست معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ۲۰ سال از دوران خدمتی خود را در هلدینگ قرارگاه خاتم و توسعه زیرساخت های دریایی بنادر استان بوشهر و یک سال نیز در سازمان بنادر و دریانوردی خدمت کردند. 

شکیبی نسب ادامه داد: وی با شناخت و تسلط لازم بر پروژه های زیرساختی در بنادر استان بوشهر بدون تردید می تواند منشاء خدمات شایان و ارزشمندی برای ساحل نشینان هم استانی باشد. 

وی افزود: امید است سرپرست معاونت فنی و مهندسی با بهره گیری از خرد جمعی، توان و تخصص کارشناسان اداره کل و تداوم مسیر خدمات شایسته علیرضا نوبرانی تعریف پروژه عمرانی جدید در بنادر استان بوشهر پیشگام باشد. 

گفتنی است، عباس محمد صادقی با ۲۵ سال سابقه سکونت در استان بوشهر (برازجان) بخش قابل توجهی از دوران خدمتی خود را در نوار ساحلی استان بوشهر تجربه کرده است

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام آمادگی سه سرمایه گذار داخلی برای فعالیت در مجتمع بندری نگین/ تلاش حداکثری برای تعریف پروژه های جدید و ایجاد فرصت‌های شغلی

چ خرداد 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمد شکیبی نسب در آیین تکریم و معارفه معاون فنی و مهندسی این اداره کل اظهار کرد: مجتمع بندری نگین به عنوان یکی از کانون های مهم سرمایه‌گذاری در سواحل خلیج فارس در اولویت اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی […]
اعلام آمادگی سه سرمایه گذار داخلی برای فعالیت در مجتمع بندری نگین/ تلاش حداکثری برای تعریف پروژه های جدید و ایجاد فرصت‌های شغلی

همچنین بخوانید: