لایروبی ولگا؛ از دستور پوتین تا پیشنهاد مشارکت شرکت‌های ایرانی

زمان مطالعه: 1 دقیقه


مسکو- ایرنا- کریدور شمال – جنوب که از دو مسیر زمینی و یک مسیر دریایی – زمینی، روسیه را از طریق ایران به خلیج فارس و هند پیوند می دهد، در مسیر دریایی از ظرفیت کشتیرانی در رودخانه ولگا و دریای خزر بهره می گیرد و راه بدون واسطه تجارت ایران و روسیه است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه اندازی سفرهای منظم هفتگی از انزلی به روسیه/ تراز تجاری حمل بار در کشتیرانی دریای خزر مثبت شد

د خرداد 8 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کامبیز جهانبانی از مثبت شدن تراز حمل و نقلی شرکت کشتیرانی دریای خزر و پیشی گرفتن نسبی صادرات از واردات برای نخستین بار در تاریخ فعالیت این شرکت کشتیرانی خبر داد و تصریح […]

همچنین بخوانید: