رونق اقتصادی، برنامه مهم توسعه فعالیت‌های شیلاتی حوزه سواحل…

زمان مطالعه: 1 دقیقه

رییس سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه استان هرمزگان در حوزه صید و صیادی و فعالیت‌های شیلاتی کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: توسعه فعالیت‌های شیلاتی در سواحل مَکُران و همچنین ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و رشد تولید از برنامه‌های مهم در دست اقدام شیلات برای این منطقه است.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، سید حسین حسینی روز چهارشنبه در بازدید از بندر صیادی کوهستک، بنادر صیادی را نمادی از خدمت رسانی به جامعه صیادی دانست و افزود: تداوم و ارتقای خدمت رسانی به جامعه صیادی در دستورکار مدیران شیلاتی کشور قرار دارد.

وی تاکید کرد: همه در مجموعه شیلات سراسر کشور خادم و خدمت‌گذار جامعه و فعالان شیلاتی به ویژه آبزی پروران و صیادان هستیم.

مدیرکل شیلات هرمزگان نیز با اشاره به وجود افزون‌بر ۲۱۰ شناور صیادی شامل ۱۸۰ فروند قایق صیادی و حدود ۳۰ فروند شناور لنج صیادی در بندرکوهستک گفت: این بندر از افزون بر ۹۰۰ نفر صیاد بهره‌مند است که بیانگر نقش مهم این بندر صیادی در صید و صیادی کشور دارد.

مسعود بارانی تصریح کرد: باتوجه به موقعیت بندر صیادی کوهستک و همچنین ظرفیت‌های آن، بندر صیادی کوهستک توانسته به عنوان پشتیبان سایت‌های پرورش ماهی در دریا به خوبی عمل کند و در این زمینه گام‌های خوبی در این بندر برداشته شده است.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: hhttps://www.irna.ir/news/85133028

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48249

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سکوت سنگین دریایی ها در خصوص حذف اقتصاد درياپايه از برنامه هفتم توسعه

پ خرداد 18 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه باید متعجب بود از بخش خصوصی كه تمام زندگی ‌اش را در جهت توسعه دریاپایه قرار داده است و خود را سینه ‌چاك توسعه دریایی می ‌خواند؛ اما وقتی بند بودجه‌ ای توسعه مَکُران و مفاد اقتصاد دریامحور از لایحه برنامه هفتم توسعه به وسیله سازمان […]

همچنین بخوانید: