برای جذب تجار و سرمایه‌گذاران به زیرساخت مناسب در بنادر نیاز است

زمان مطالعه: 1 دقیقه
برای جذب تجار و سرمایه‌گذاران به زیرساخت مناسب در بنادر نیاز است




تین نیوز


معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: یکی از وظیفه های اساسی ما در بنادر، جذب تجار و سرمایه گذاران است که برای این امر مهم باید زیرساخت های مناسب و در خور و شأن بنادر را فراهم کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلیل اسلامی عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از بندر خرمشهر، اعلام کرد: شهرستان خرمشهر برای همه ما مقدس و بابرکت است و به همین علت کار و تلاش برای توسعه این شهر مجاهدت به حساب می آید.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: یکی از وظیفه های اساسی ما در بنادر، جذب تجار و سرمایه گذاران است که برای این امر مهم باید زیرساخت های مناسب و در خور و شأن در بنادر فراهم کنیم.

اسلامی گفت: همه ما موظف هستیم که زیرساخت های مربوط به هر یک از بنادر را توسعه دهیم که این امر موجب جذب سرمایه گذار و سپس توسعه منطقه می شود.

به گفته وی، باید بندر خرمشهر نسبت به اجرای تمام و کمال پروژه ها به سرعت و دقت اقدام کند و خوشبختانه ظرفیت این بندر نیز بالا و رو به رشد است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۳۷ طرح کشاورزی در آذربایجان‌غربی آماده بهره‌برداری شد

ش خرداد 20 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقهارومیه – ایرنا – رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۱۳۷ طرح کشاورزی با ۵۳۷ میلیارد تومان هزینه آماده بهره‌برداری در هفته جهاد کشاورزی امسال در استان شده است. منبع

همچنین بخوانید: