تدوین و ابلاغ منشور راهبردی اهداف و انتظارات حوزه عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست بنادر/ تاکید بر ارتقا وضعیت ایمنی شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیر HSE سازمان بنادر و دریانوردی در بندر امیرآباد بیان کرد:


مدیر HSE سازمان بنادر و دریانوردی گفت یکی از اقدامات مهم این مدیریت در سال ۱۴۰۲ در سازمان ، توجه ویژه به مبحث تامین منابع مالی برای ارتقاء وضعیت HSE بنادر بوده که این مهم با همکاری و مساعدت حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی به خوبی صورت پذیرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، عبدالله جعفری صبح امروز ( ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲) در جلسه افتتاحیه ارزیابی شاخص های HSE و وضعیت ایمنی حریق بندر امیرآباد، با بیان اینکه در رده بندی برترین بنادر روز دنیا، موضوع ایمنی نیز در کنار پارامترهای ارزان تر و سریع تر بودن در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است، ارتقاء ایمنی بندر امیرآباد را بعنوان یکی از موضوعات مهم در مسیر افزایش ترانزیت کالا عنوان کرد و این مورد را در انتخاب بندر بعنوان مقصد تخلیه و بارگیری و انتقال کالاها از سوی صاحبان کالا ، خطوط کشتیرانی و … مهم  توصیف کرد.

وی در این جلسه ، تغییر نگرش مدیران و کارشناسان در خصوص مقوله ایمنی بنادر را ضروری دانست و تاکید نمود ایمنی به همراه کار بعنوان سرلوحه همه آحاد ذیربط قرار گیرد. 

جعفری همچنین درج الزامات HSE ، پدافند غیر عامل  و مدیریت بحران بعنوان یک ماده مستقل در متن قراردادهای جدید ، نوسازی ناوگان خودرویی اطفاء حریق و امداد و نجات بنادر، توجه ویژه به کاهش میزان و تعداد حوادث ناشی از کار را بعنوان اهم برنامه های مدیریت HSE در سال جاری عنوان و ابراز امیدواری کرد که با حضور تیم‌متخصص ارزیابی وضعیت شاخص های HSE و ایمنی حریق بندر امیرآباد که از بنادر مختلف انتخاب شده اند ، وضعیت جاری بندر احصا و برنامه ریزی های لازم جهت ساماندهی وضعیت و بهبود روند جاری صورت پذیرد.


منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد بیش از ۱۰ برابری تخلیه کالای تجاری در بندر گناوه/ افزایش تمایل تجار و بازرگانان برای فعالیت در بندر گناوه

س خرداد 23 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، کیامرث جوکار رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه روز سه‌شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: این بندر با ارائه خدمات ترانزیت، تسهیلات و تخفیف‌های ویژه، تجار و بازرگانان را برای فعالیت بیش از پیش در گناوه ترغیب کرده است. […]
رشد بیش از ۱۰ برابری تخلیه کالای تجاری در بندر گناوه/ افزایش تمایل تجار و بازرگانان برای فعالیت در بندر گناوه

همچنین بخوانید: