شصت و چهارمین شماره نشریه تخصصی حوزه دریایی و بندری «بایندر»…

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شصت و چهارمین شماره نشریه تخصصی حوزه دریایی و بندری «بایندر» منتشر شد.

به گزارش سی نیوز، در این شماره به طور ویژه به پرونده «سرمایه‌های انسانی دریایی و بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان» پرداخته شده است.

بر اساس این گزارش، در شصت و چهارمین شماره نشریه تخصصی «بایندر» یادداشتی با عنوان هایی چون: «اهمیت توجه به سرمایه‌های انسانی پیشکسوت دریایی و بندری»، اخبار داخلی با موضوعاتی چون: «از سرگیری فعالیت ۵ هنرستان دریایی»، « فیلمنامه دریادار بایندر برنده جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره بین‌المللی فیلم ایثار»، «مجوز جذب ۴۵ نیروی نخبه و متخصص در سازمان بنادر» و «کمبود 4000 دریانورد در کشور» منتشر شده است.

در بخش اخبار انجمن نیز تیترهای: «اولین دوره آموزشی کاربردی چارترینگ پیشرفته در مرکز آموزش انجمن برگزار شد»، «شرکت‌های کشتیرانی حق‌العمل‌کار نیستند»، «فراهم شدن فرصت اجاره کشتی در دوره چارترینگ پیشرفته» و «پیام تسلیت انجمن کشتیرانی به مناسبت درگذشت آقای پرویز گلابی»به چشم می خورد.

در این شماره از نشریه بایندر، اخبار خارجی با عناوین:« کاهش کانتینرهای مفقودی در سال ۲۰۲۲»، «تلاش گرجستان برای احیای بندر آناکلیا»، «حمل‌و‌نقل کانتینری در سال ۲۰۲۳ سود‌آور خواهد بود»، «تشکیل ناوگانی جدید در حاشیه ناوگان حمل‌و‌نقل کانتینری»  و «افزایش ۱۳.۳ درصدی حمل‌و‌نقل کانتینری در بنادر عربستان» نیز را مرور می کنیم.

همچنین گزارشاتی با محتوای: «مروری بر پروژه کریدور حمل و نقل۱۷ میلیارد دلاری عراق» و «نقش موسسات کاریابی تخصصی دریایی در هدایت شغلی دریانوردان جویای کار» در بخش های دیگری از این شماره دیده می شوند.

گفتنی است در شصت و چهارمین شماره نشریه بایندر گفت‌وگو با کاپیتان«مرتضي‌آهنچيان»درباره موضوع «آشنایی با شغل دریانوردی از زبان یک کاپیتان کشتی» و مصاحبه با خانم لیدا حفاری، مدیرعامل شرکت برو بحر ایران با عنوان « فعالان صنعت حمل و نقل دریایی و سازمان های مسئول نیازمند زبان مشترک هستند» نیز منتشر گردیده است.

شصت و چهارمین شماره نشریه بایندر را از لینک زیر دریافت کنید.

بایندر شماره 64

 

لینک کوتاه: https://seanews.ir/48677

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش ۵ درصدی شاخص جهانی کانتینر در هفته گذشته

ی خرداد 28 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ سایت کانتینر نیوز با انتشار این خبر اعلام کرد شاخص جهانی کانتینر Drewry در هفته منتهی به ۱۶ ژوئن به ۱۵۹۲ دلار رسید که بیشترین  اُفت هفتگی به شمار می‌رود. بر‌اساس این گزارش این کاهش شاخص در حالی صورت می‌گیرد که […]

همچنین بخوانید: