گفت‌وگوی تصویری مدیرعامل سازمان بنادر با تعدادی از دریانوردان در آستانه روز دریانورد/ تاکید بر رسیدگی و رفع عاجل مشکلات و کاستی‌های جامعه دریانوردی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علی‌اکبر صفایی به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی دریانورد، با تعدادی از دریانوردان به صورت ارتباط تصویری آنلاین، دیدار و گفت‌وگو کرد.

براساس این گزارش، در این دیدار معاون وزیر  راه‌وشهرسازی علاوه بر این که جویای مشکلات و کاستی‌های جامعه دریانوردی کشور شد، بر پیگیری و رفع عاجل مشکلات و برآورده شدن انتشارات و خواسته‌های دریانوردان تاکید کرد.

در این نشست که به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد، دریانوردان در گفت‌‌وگو با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، خواستار همسان‌سازی حقوق دریانوردان، تقویت نحوه آموزش استاندارد‌های بین‌اللملی، رفع مشکلات بازنشستگی، رسیدگی بر کاستی‌های تمدید و صدور گواهی‌نامه‌های دریانوردی، رسیدگی به مشکلات آپلود مدارک در سایت دریانوردان و چاره‌اندیشی برای رفع کمبود دریانوردان شدند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برنامه ریزی برای جذب ۱۲۰ دریانورد تا پایان سال/ ضرورت اصلاح تعرفه‌های حمل‌ونقل دریایی در سال جاری

س خرداد 30 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمدرضا مدرس‌خیابانی در مراسم گرامی‌داشت روز جهانی دریانورد، اظهار داشت: علی‌رغم اینکه سال گذشته در حمل و نقل دریایی رکوردهای درآمدی و جابه جایی محقق شده بود، اما امسال برای حمل و نقل دریایی سال پر رونقی نیست. مدرس […]
برنامه ریزی برای جذب ۱۲۰ دریانورد تا پایان سال/ ضرورت اصلاح تعرفه‌های حمل‌ونقل دریایی در سال جاری

همچنین بخوانید: