بروزرسانی پنجره واحد خدمات الکترونیک سازمان بنادر و دریانوردی/ بیش از ۲۰ درصد خدمات سازمان بنادر هوشمند می شود/ ارایه سه خدمت جدید سازمان بصورت الکترونیک

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سعید خورسندی چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه در نشست مدیران فاوا بنادر کشور در بندرانزلی، اظهار داشت: سه خدمت صدور مجوز فعالیت امور نمایندگی موتور لنج ها، صدور مجوز فعالیت راهبری، تعمیر و نگهداری شناورها و همچنین صدور مجوز فعالیت لایروبی پس از این به صورت الکترونیک و از طریق درگاه ملی مجوزها و پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به متقاضیان ارایه می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات یاد شده در راستای سیاست های دولت الکترونیک  بوده، افزود: این سه خدمت بدون حضور متقاضیان صادر شده و ارباب رجوع می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، وضعیت مجوز خود را تا زمان دریافت بصورت مستمر رهگیری نمایند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حال حاضر ۵ درصد از خدمات مصوب سازمان بصورت هوشمند طراحی شده و از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارایه می گردد.

خورسندی افزود: همچنین بر اساس برنامه ریزی و هدف گذاری صورت گرفته، تا دی ماه سال جاری بیش از ۲۰ درصد خدمات شناسه دار سازمان بصورت هوشمند به متقاضیان ارایه خواهد شد و در همین راستا اقدامات لازم در حوزه زیرساخت آغاز شده و بیش از ۷۷ کاربرگ استعلام الکترونیک مورد نیاز از دستگاه های دولتی تدوین و اخذ سرویس های الکترونیک آن در دست پیگیری از مراجع مربوطه می باشد.

وی اهمیت ارائه خدمات غیرحضوری به ذینفعان و ارباب رجوع را یکی از تکالیف مهم ابلاغی به کلیه بنادر دانست و گفت: بخش هایی از این موضوع تا کنون محقق گردیده و ادامه آن نیز در سال جاری تحقق خواهد یافت.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی  از ایجاد و راه اندازی اتاق وضعیت در ستاد مرکزی خبر داد و بیان داشت: این امر برای برآورده سازی نیازمندی های مدیران ارشد بنادر نیز راه اندازی خواهد شد.

خورسندی خاطرنشان کرد: پروژه های متنوع و متعددی در کارگروه هوشمندسازی مشترک فاوای ستاد و بنادر مطرح، بررسی و تصویب شده است که بدون شک اجرای کامل آن ها منتج به بهبود کارایی و ارتقای بهره وری بنادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه رویه ای اثربخش در اولویت ادارات فاوای بنادر قرار گرفته است، تصریح کرد: ارزیابی مدیریت پروژه ها از طریق سامانه های نرم افزاری CPMS انجام می شود.

گفتنی است، نشست تخصصی مدیران فاوا سازمان بنادر و دریانوردی با هدف هم اندیشی و ارتقاء سطح هماهنگی ها و افزایش اثربخشی اقدامات از ۳۰ خرداد ماه به مدت دو روز در بندرانزلی برگزار شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک فروند بارج به تجهیزات بندر دیلم اضافه می شود/ پروژه اطاله خور دیلم عملیاتی می‌شود

چ خرداد 31 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم در تشریح این خبر اظهار کرد: بندر دیلم با 90 متر اسکله ظرفیت پذیرش سه تا چهار شناور برای تخلیه و بارگیری دارد که این ظرفیت اندک منجر شده تا شمار شناورهای در نوبت […]
یک فروند بارج به تجهیزات بندر دیلم اضافه می شود/ پروژه اطاله خور دیلم عملیاتی می‌شود

همچنین بخوانید: