ذخیره سازی بیش از ۲۳۵ میلیون قطعه بچه میگو در مزارع گمیشان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل جباری گفت: این ذخیره سازی در هزار و ۳۵۰ هکتار از مزارع مجتمع پرورش میگوی گمیشان انجام شده است که پیش بینی می‌شود تا پایان زمان ذخیره سازی این رقم به هزار و ۶۰۰ هکتار سطح مفید برسد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود ۲۷۰ میلیون قطعه بچه میگو تا پایان زمان ذخیره سازی در مزارع این مجتمع ذخیره شود.

جباری ادامه داد: بر اساس تصمیم کارگروه فنی و بهداشتی میگو استان، تراکم تعیین شده برای ذخیره سازی بچه میگو در مزارع استان ۲۰۰ هزار قطعه در هکتار است و رعایت تراکم‌های ابلاغ شده بر اساس الزامات فنی، بهداشتی و ذخیره سازی با تراکم حداقلی و اجتناب از تراکم‌های بالا بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اهمیت بیمه در تولید میگوی استان گفت: با توجه به اجباری بودن بیمه پایه برای مزارع میگوی برای جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی، امسال تمام مزارع تحت پوشش بیمه پایه قرار گرفته‌اند، همچنین استان گلستان رتبه یک بیمه تکمیلی را در بین مجتمع‌های پرورش میگوی کشور دارد.

مدیرکل شیلات گلستان گفت: امسال ۱۱۰ مزرعه پرورش میگو با سطح مفید هزار و ۷۰۰ هکتار در گمیشان آماده ذخیره سازی بچه میگو شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشکیل کمیته ملی تدوین استانداردهای صنایع دریایی در سازمان ملی استاندارد

چ خرداد 31 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تشکیل کمیته ملی تدوین استانداردهای صنایع دریایی در سازمان ملی استاندارد میلاد پاشازاده کد خبر : 1742 ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ اجرای مصوبات دهمین جلسه شورای عالی صنایع دریایی کشور با تاسیس کمیته ملی تدوین استانداردهای صنایع دریایی در سازمان ملی استاندارد ایران.

همچنین بخوانید: