رشد ۴۷ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در سه ماهه نخست مجتمع بندری انزلی/ افزایش ۸۰ درصدی عملیات کانتینری

زمان مطالعه: 1 دقیقه

وی افزود: در بخش صادرات با ۷۵ هزار و ۹۱۷ تن با رشد ۷ درصدی و در بخش ترانزیت نیز با عملکرد ۱۵ هزار و ۶۹۷ تن در سه ماهه نخست ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد ۱۰ درصدی بودیم.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به رشد تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر انزلی، خاطرنشان کرد: این بندر با ۲ هزار ۵۰۴ TEU بیش از ۸۰ درصد در این راستا رشد به همراه داشت.

یونسی با بیان اینکه ۱۷۷ فروند شناور در ۳ ماهه نخست امسال به مجتمع بندری انزلی آمده اند، اذعان داشت: این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز با ۶۴ درصد رشد روبرو بوده است.

وی با اشاره به پهلوگیری کشتی های حامل کالاهای اساسی و رشد ۶۵ درصدی این نوع کالاها در بندرانزلی، عنوان داشت: در مدت یاد شده ۲۵۶ هزار و ۷۲۲ تن کالاهای اساسی شامل جو، ذرت، گندم، روغن خام و… وارد این بندر شد.

یونسی آینده مجتمع بندری انزلی را بسیار روشن دانست و گفت: بیشترین رشد در عملکرد مقایسه ای در بین کلیه بنادر شمالی، متعلق به بندرانزلی است و امید است با تلاش و اهتمام همه کارکنان در ادامه راه شاهد رشد هر چه بیشتر همه بنادر به خصوص این بندر پرسابقه باشیم.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشرفت ۹۵ درصدی لایروبی حاشیه غربی حوضچه قدیم انزلی

ش تیر 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علی خدمتگزار با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای تعامل شهر و بندر و حسب درخواست‌های متعدد شرکت‌های تعاونی فعال در بخش غربی حوضچه قدیم انزلی مبنی بر کاهش عمق شدید محدوده آبی تحت فعالیت و عدم امکان تداوم […]
پیشرفت ۹۵ درصدی لایروبی حاشیه غربی حوضچه قدیم انزلی

همچنین بخوانید: