موانع واردات ماشین‌ آلات سنگین و معادن به بندر خرمشهر رفع می‌ شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه
موانع واردات ماشین‌ آلات سنگین و معادن به بندر خرمشهر رفع می‌ شود




تین نیوز


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بندر خرمشهر ظرفیت دارد که سالانه 2 هزار دستگاه ماشین آلات سنگین و معادن را وارد کند، که این ظرفیت نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

به گزارش تین نیوز از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی عسکری امروز در نشست با واردکنندگان ماشین آلات سنگین و معادن، اظهار کرد: از دیدار و گفت و گو با فعالان اقتصادی و واردکنندگان ماشین آلات سنگین و معادن بسیار خرسند هستیم و امیدواریم این نشست منجر به نتایج و دست آوردهای خوبی برای فعالان اقتصادی، بندر خرمشهر و شهرستان باشد.

وی با اشاره به هدف اساسی برگزاری این نشست، عنوان کرد: این نشست به منظور بررسی مشکلات، چالش ها و موانع پیش و روی واردکنندگان ماشین آلات سنگین و معادن در بندر خرمشهر برگزار شد که ما به دنبال این هستیم با همفکری و تدبیر، این موانع را طبق اولویت بندی رفع کنیم.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با تاکید بر تلاش و ایجاد تسهیلات در انجام واردات ماشین آلات سنگین و معادن از طریق بندر خرمشهر، گفت: خوشبختانه تجهیزات تخصصی جهت امر واردات این نوع ماشین ها در بندر خرمشهر وجود دارد که این امر به تسهیل روند واردات کمک شایانی می کند. 

عسکری خاطرنشان کرد: بندر خرمشهر ظرفیت دارد که سالانه 2 هزار دستگاه ماشین آلات سنگین و معادن را وارد کند، که این ظرفیت نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشته است. 

وی با اشاره به اینکه با همکاری مشترک تمامی دستگاه ها، موانع واردات ماشین آلات سنگین و معادن حل و رفع می شود، تصریح کرد: به زودی بندر خرمشهر به همراه سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل گمرک خرمشهر نشست مشترکی را برای حل و رفع موانع واردات این دستگاه ها برگزار می کند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر ایجاد اسکله رو رو را ضروری دانست و بیان کرد: وجود چنین اسکله ای علاوه بر اینکه از آسیب رسیدن به زیرساخت ها جلوگیری می کند، موجب بالا بردن افزایش کیفیت واردات نیز می شود.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز تعمیرات سالانه ۵۸ فروند علائم کمک ناوبری شناور در آب‌ های هرمزگان

ی تیر 4 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه تین نیوز معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز عملیات تعمیر و نگهداری سالانه ۵۸ فروند بویه از مجموع بیش از ۱۵۰ علائم کمک ناوبری واقع در اقصی نقاط آب ها و جزایر این استان خبر داد. به گزارش تین نیوز از پایگاه […]

همچنین بخوانید: