بازدید و بررسی وضعیت ساخت‌وسازهای شرکت‌های سرمایه‌گذاری فعال در بندرامیرآباد

زمان مطالعه: 1 دقیقه


مدیرکل مهندسی عمران سازمان بنادر ودریانوردی در دومین روز از حضور خود در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد طی بازدیدی از شرکتهای سرمایه گذار فعال در این بندر به بررسی وضعیت ساخت و ساز این شرکت ها پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ جمشید عباسی راد صبح امروز (7 تیرماه 1402) در حاشیه بازدید خود از شرکت های سرمایه گذاری فعال در بندر امیرآباد ، طی جلسه‌ای به همراه مهدی آقاپور سرپرست معاونت فنی و مهندسی بندرامیرآباد با کارشناسان و مشاوران این پروژه ها به ضرورت تشکیل کمیته عمران به صورت مستمر اشاره و بر بررسی و کنترل وضعیت اجرای پروژه ها طبق برنامه زمان بندری شده تأکید کرد.

وی همچنین توجه و نظارت دقیق بر ساخت و ساز طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی و تعمیر و نگهداری پروژه های مذکور را امری ضروری برشمرد و پیگیری قصور احتمالی در خصوص مباحث فنی و ایمنی شرکتهای فوق الذکر را به طور جدی از سوی ناظران و مشاوران پروژه خواستار شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آگهی مناقصه عمومی مدیریت فنی ۳ فروند شناور

ش تیر 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه متقاضیان می توانند اسناد مناقصه را از طریق فایل ذیل دریافت کنند و پیشنهاد های خود را ظرف مدت 10 روز از تاریخ انتشار این آگهی به نشانی :کیش ، میدان خلیج فارس، بلوار ایران، مجتمع اداری پارس بلوک 16 ، طبقه دوم تحویل نمایند و […]

همچنین بخوانید: