ساخت رمپ و اسکله شناور در بندر جاسک 30 درصد تا بهره برداری

زمان مطالعه: 1 دقیقه
ساخت رمپ و اسکله شناور در بندر جاسک 30 درصد تا بهره برداری




تین نیوز


فریدون پیشدار با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت سه فروند رمپ و اسکله شناور در بندر جاسک اظهار کرد: با اتمام ساخت و انتقال و نصب این زیرساخت ها ظرفیت تخلیه و بارگیری در این بندرگاه حدود یک میلیون تن در سال افزایش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، پیشدار مشخصات فیزیکی این 2 فروند اسکله فلزی را  شامل 20 مترطول ، هشت متر عرض و 2 متر و 60 سانتی متر ارتفاع اعلام کرد.

پیشدار امکان پهلودهی همزمان 2 فروند انواع شناور باری و مسافری جهت سوختگیری را ظرفیت ایجاد شده پس از بهره برداری این دو اسکله فلزی دانست و گفت : جنس بدنه رمپ و اسکله ها از فولاد دریایی بوده که زیر نظر موسسه رده بندی در یکی از کارخانجات شناورسازی استان در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد : وجود محل مناسب سوخت گیری در هر بندری علاوه بر کاهش زمان انتظار دریافت سوخت و رضایت مندی مالکان شناورها ، نقش مهمی  نیز در کاهش ریسک عملیات سوخت گیری خواهد داشت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

(تصاویر) درون کشتی تایتانیک واقعا چه شکلی بود؟

د تیر 12 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مانا، در ۱۰ آوریل ۱۹۱۲، کشتی تایتانیک اولین سفر خود را از ساوت‌همپتون، انگلستان به شهر نیویورک آغاز کرد. اما چند روز پس از سفر، کشتی به کوه یخ برخورد کرد و ظرف چند ساعت غرق شد. حدود ۱۵۰۰ نفر در این فاجعه جان باختند. […]

همچنین بخوانید: