صرف ۲۰۰۰ میلیارد ریال برای احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی کنارک

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی در مراسم افتتاحیه و آغاز بهره برداری از بیمارستان ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی کنارک که صبح امروز سه شنبه با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و به بهره برداری رسید، افزود: پروژه ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی کنارک از سال ۹۰ به دنبال سفر استانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کلید خورد و طراحی آن آغاز و بهترین نقطه از نظر دسترسی مردم برای آن در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: از نظر زیربنایی کل این بیمارستان، یازده هزار و ۲۰۰ مترمربع است که ساختمان اصلی آن ۱۰ هزار و ۶۰۰ مترمربع بوده و در کنار آن ساختمان‌های جانبی و آموزشی نیز قرار دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای ساخت کل سازه این بیمارستان دو هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نیروی دریایی هزینه شده است.

وی تاکید کرد: از سال ۹۲ تفاهم نامه‌ای با وزارت بهداشت و درمان برای تجهیز و آماده سازی بیمارستان کنارک منعقد شد و پس از تاش فراوان، کار تجهیز این بیمارستان به پایان رسیده است.

کرمی تصریح کرد: برای به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز برای این بیمارستان نیازمند همیاری وزارت بهداشت و درمان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان دارای بخش‌های مختلفی از جمله رادیولوژی، اورژانس، سی تی اسکن، بستری مردان، زنان، اطفال، آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو و دندانپزشکی است و در کنار این بخش‌ها یک مجموعه آموزشی نیز وجود دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از نظر استعداد سازمانی در این بیمارستان تمام تخصص‌ها دیده شده و تاکنون ۵۰ درصد پزشکان تأمین شده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاثیر افزایش نرخ ارز در مبادلات ترانزیت و حمل ونقل دریایی

س تیر 13 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز فاطمه باقری : آمارهای منتشره از میزان حمل ونقل دریایی در دنیا و همچنین کشور عزیزمان ایران نمایانگر اهمیت این حوزه و فراهم سازی زیرساخت ها از طرف مسئولان و تغییر نگرش در توسعه این محور می باشد. کشور ایران به دلیل شرایط جغرافیایی […]

همچنین بخوانید: