کشف ۱۰ هزار بطری مشروبات الکلی توسط نیروی دریایی سپاه

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباس خاکساری با اشاره به عملیات کشف این میزان مشروبات الکلی اظهار داشت: رزمندگان پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه پاسداران شهرستان جاسک در راستای مبارزه با قاچاق برابر رصد اطلاعاتی و در حین انجام گشت دریایی از ۲ فروند قایق موتوری تعداد ۱۰ هزار بطری و قوطی انواع مشروبات الکلی توسط مأموران نیروی دریایی سپاه پاسداران شهرستان در ۲۰ مایلی شرق شهرستان جاسک کشف و منهدم شد.

فرمانده پایگاه نیروی دریایی سپاه در جاسک با بیان اینکه این مشروبات الکلی از نوع آب جو و ویسکی بوده‌ است، عنوان کرد: ارزش این مشروبات کشف شده بیش از ۴ میلیارد تومان است و بازار هدف این محموله ها سیستان و بلوچستان،چابهار، جنوب کرمان و حومه شهرستان جاسک است.

خاکساری افزود: در این عملیات ۲ فروند قایق به همراه ۴ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اضافه کرد: خط قرمز ما جلوگیری از قاچاق کالا و برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و مشروبات الکلی است و بر مبارزه جدی با این قاچاقچیان تاکید و عزم راسخ داریم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهار آتش‌سوزی سه تانکر نفتی در محدوده اراضی بندر امام خمینی(ره)

ی تیر 25 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست این اداره کل با اشاره به  وقوع  این آتش‌سوزی و همکاری در اطفا حریق ایجاد شده، ییان داشت: تانکرهای مستقر در یک پارکینگ واقع در محدوده اراضی منطقه ویژه اقتصادی بندر خمینی(ره) هر […]
مهار آتش‌سوزی سه تانکر نفتی در محدوده اراضی بندر امام خمینی(ره)

همچنین بخوانید: