پارس‌آباد صاحب بزرگترین شهرک شیلاتی اردبیل می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله‌بخش پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در شهرستان پارس‌آباد و بازدید از مراکز پرورش ماهی این شهرستان با بیان اینکه حمایت از زیرساخت‌ها و شهرک‌های شیلاتی می‌تواند باعث توسعه صادرات محصولات شیلاتی استان شود، اظهار کرد: بزرگترین شهرک شیلاتی استان با ظرفیت اشتغالزایی ۷۰۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در پارس‌آباد مغان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: ۷ هزار میلیارد ریال برای احداث این پروژه تخصیص یافته است که زنجیره تولید، شامل واحد تولید غذا، تکثیر، پرورش، فرآوری و بسته بندی در این شهرک شیلاتی پیش بینی شده است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل توسعه طرح‌های آبزی‌پروری در استان اردبیل از اولویت‌های مهم اقتصادی در بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: احداث و رونق شهرک‌های شیلاتی نیز از جمله گام‌های مهم و مؤثر در توسعه و رونق بخش کشاورزی و توسعه اقتصادی است.

اله‌بخش خاطرنشان کرد: در این راستا علاوه بر فعالیت در عرصه پرورش انواع ماهیان گرم‌آبی و سردآبی، جهت تنوع بخشی به تولید محصولات شیلاتی که جز سیاست‌های محوری است پرورش ماهیان خاویاری، تکثیر و پرورش انواع ماهیان زینتی و زالو نیز در برنامه‌های توسعه این اداره کل قرار گرفته است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بار ایرانی را به تمام بنادر دنیا به جز دو کشور حمل می‌کنیم

چ مرداد 11 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در بنادری با محدودیت هایی مواجه هستیم اما درباره کشتی صحبت نکردم و تاکید دارم که محموله های صاحب بار را به تمام مقاصد می رسانیم. منبع

همچنین بخوانید: