رشد 100 درصدی صادرات میله‌گرد از طریق بندر خرمشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علی عسکری مدیرکل بندر ودریانوردی خرمشهر با اشاره به صادرات آهن‌آلات از طریق بندر خرمشهر به کشورهای همسایه، اظهار داشت: در چهارماهه نخست سال جاری، 142 هزارتن میله‌گرد به کشورهای همسایه صادر شد. 

وی ادامه داد: در طول سال گذشته(سال 1401) 140 هزار تن آهن‌آلات به کشورهای همسایه صادر شده بود که آمار چهار ماه سال جاری نسبت به کل سال گذشته خیره‌کننده است. 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بر همین اساس آمار صادرات آهن‌آلات به کشورهای همسایه در 4 ماه نخست سال جاری در مقایسه با کل سال 1401 رشد 100 درصدی را داشته است. 

عسکری بیان کرد: ما در بندر خرمشهر با توجه اساسی به بحث صادرات، استفاده کامل از ظرفیت‌های بندری و استقبال از سرمایه‌گذاران به دنبال ایجاد توسعه و رونق هستیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گرمای شدید همچنان در مناطق ساحلی خوزستان جولان می‌دهد

س مرداد 17 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های هواشناسی، با تقویت دوباره سامانه کم فشار جنب حارّه‌ای، شاهد استقرار هوای بسیار گرم و نفسگیر در مناطق ساحلی خوزستان خواهیم بود. وی گفت: در روز‌های پیشِ رو، دمای همه شهر‌های ساحلی خوزستان […]

همچنین بخوانید: