برگزاری هشتمین نشست کمیته منابع غیر زنده دریایی در سازمان…

زمان مطالعه: 1 دقیقه

در آستانه روز ملی دریای خزر هشتمین نشست کمیته منابع غیر زنده دریایی در سازمان نقشه‌برداری کشور با حضور مدیر و کارشناسان مدیریت زمین‌شناسی دریایی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برگزار شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایسنا، در این نشست دکتر علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور به ارائه فعالیت سازمان متبوع خود در زمینه فعالیت‌های نقشه‌برداری دریایی پرداخت.

همچنین دکتر علی سلطانپور، مدیر آبنگاری و جز و مد سازمان نقشه‌برداری به بررسی تراز آب دریای خزر پرداخت و مهندس محمدحسین نعمتی رییس اداره مهندسی سواحل سازمان بنادر و دریانوردی نیز تاثیر تراز آب دریای خزر بر بنادر کشور را بررسی کرد.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، در ادامه دکتر مسعود زمانی‌پدرام و مهندس محمدرضا انسانی رییس گروه ژئوفیزیک دریای مدیریت زمین‌شناسی دریایی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به ارائه فعالیت‌های سازمان متبوع خود در زمینه آغاز طرح تحول زمین‌شناسی کاربردی در استان گیلان و مطالعات کارشناسان این مجموعه در زمینه مسائل مرتبط با دریای خزر پرداختند.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع:https://www.isna.ir/news/1402051811369

لینک کوتاه: https://seanews.ir/50502

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایران در خط مقدم امن‌سازی منطقه است

پ مرداد 19 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در آیین تجلیل از خبرنگاران که در سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، اظهار داشت: بر خبرنگاران و شهدای بزرگ دوران دفاع مقدس و به‌ویژه شهدای دفاع از حرم و […]

همچنین بخوانید: