تخلیه بیش از ۴۱ هزار تن روغن خوراکی در بندر شهید رجایی آغاز…

زمان مطالعه: 1 دقیقه

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز تخلیه بیش از ۴۱ هزار تن روغن خوراکی در بندر شهید رجایی خبرداد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، منصور خرمشکوه معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز با اشاره به پهلودهی یک فروند کشتی کالای اساسی در اسکله ۲۱ بندر شهید رجایی افزود: این کشتی حامل بیش از ۴۱ هزار و ۹۰۰ تن روغن خوراکی است.

وی پیش‌بینی کرد که کار تخلیه این محموله کالای اساسی تا ۶ روز آینده به اتمام برسد.

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر هرمزگان ادامه داد: در هفته جاری یک فروند کشتی دیگر با ظرفیت ۴۱ هزار تنی روغن خوراکی در بندر شهید رجایی پهلودهی خواهد شد.

از ابتدای سال جاری تا نیمه مردادماه امسال، ۱۵ فروند شناور حامل حدود ۸۰۰ هزار تن کالای اساسی در بندر شهید رجایی پهلودهی شده که از این میزان، بیش‌ترین کالاها مربوط به ۵۴۴ هزار و ۸۹ تن گندم بوده است.

 

بازنشر خبر: سی نیوز

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5861720

لینک کوتاه:

 

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لایروبی سه اسکله نفتی پالایشگاه آبادان

س مرداد 24 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا، حکیم قیم در مراسم پایان بارگیری نخستین کشتی حامل گاز مایع در اسکله نفتی شماره ۷ آبادان افزود: ۱۲ هزار متر مکعب از اطراف این سه اسکله لایروبی شده تا کشتی‌ها با آبخور مناسب بتوانند در این اسکله‌ها پهلو بگیرند. وی با […]

همچنین بخوانید: