برگزاری موفق مانور مشترک اطفای حریق دستگاه های اجرایی استان گیلان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مسئول HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و‌دریانوردی استان گیلان درباره جزییات این مانور گفت: به منظور ایجاد هماهنگی و ارتباط بیشتر بین دستگاه های اجرایی استان و مطابق صورتجلسه پیشگیری و مقابله با حریق های احتمالی در عرصه های منابع طبیعی و زیست محیطی به ویژه تالاب انزلی مانور مشترک اطفای حریق با محوریت جلوگیری از بین رفتن اراضی ملی، زمین خواری و جلوگیری از نابودی محیط زیست برگزار شد.

احمد غفارزاده از دیگر اهداف این مانور را سنجش پروژه طراحی و پیاده سازی سامانه فرماندهی سانحه (ICS) در سطح استان دانست و تصریح کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان با همکاری دستگاه های مجاور و پشتیبان به ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و آتش نشانی شهرستان بندر انزلی اقدام به برگزاری این مانور کرد.

به گفته مسئول HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، فرماندار شهرستان بندرانزلی، فرماندهی این عملیات را بر بعهده داشت.

غفارزاده سطح آمادگی کارکنان HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان را بسیار بالا توصیف کرد و اظهار داشت: در این مانور مشترک ۲ خودرو سنگین و آبرسان، یک خودرو فرماندهی و یک پمپ پرتابل استراتژیک و همچنین ۱۵ نفر پرسنل عملیاتی از اداره کل حضور داشتند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشریح طرح‌های بزرگ دریایی و بندری دولت سیزدهم در هرمزگان / بندر سیریک برای افتتاح در سفر رییس جمهور به هرمزگان آماده شد

ی مرداد 29 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسین عباس‌نژاد در یک نشست خبری از افتتاح و بهره‌برداری از بندر چندمنظوره خمیر در سفر سال گذشته وزیر راه و شهرسازی، به عنوان مهم‌ترین طرح دریایی و بندری این اداره کل در دولت سیزدهم نام برد که به صورت […]
تشریح طرح‌های بزرگ دریایی و بندری دولت سیزدهم در هرمزگان / بندر سیریک برای افتتاح در سفر رییس جمهور به هرمزگان آماده شد

همچنین بخوانید: