رشد ۱۰۸ درصدی عملکرد تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سعید کیاکجوری با اشاره به رشد ۱۰۸ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران در سال جاری افزود: در بخش ورود کشتی‌های تجاری به بنادر نوشهر و فریدونکنار نیز عملکرد اداره کل در شش ماهه نخست سال جاری از رشد 99 درصدی برخوردار بوده است.

 

وی همچنین از رشد ۹۳ درصدی تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری عملکرد بندر نوشهر در بخش صادرات کالا به کشورهای حاشیه دریای کاسپین از رشد ۵۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به رونق چشمگیر فعالیت‌های تجاری در بندر فریدونکنار در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: عملکرد بندر فریدونکنار از آغاز سال جاری تاکنون در بخش تخلیه و بارگیری کالا نسبت به مدت مشابه قبلی ۱۷۸درصد رشد داشته و در بخش صادرات نیز از رشد ۱۰۰ درصدی برخوردار بوده است.

 

گفتنی است که محصولات کشاورزی، مواد معدنی، مواد غذایی و لوازم خانگی از مهم ترین کالاهای صادراتی به کشورهای همسایه و غلات،کاغذ و مقوا،چوب و تخته از عمده ترین کالاهای وارداتی به این بنادر طی شش ماهه امسال بوده است.

 

پایان پیام/

 

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حضور ۵۰۰هزار دبیرستانی درجنگ/دفاع مقدس ۸۰سال امنیت مارا تضمین کرد

د مهر 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه خبرگزاری مهر، گروه سیاست، هادی رضایی: سرلشکر صفوی چهره‌ای شناخته شده و یکی از فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح و از اساتید برتر دانشگاه‌های کشور است. او متولد سال ۱۳۳۱ در روستای همام، از بخش شهرستان لنجان، در استان اصفهان است. پیش از انقلاب و پس از […]
حضور ۵۰۰هزار دبیرستانی درجنگ/دفاع مقدس ۸۰سال امنیت مارا تضمین کرد

همچنین بخوانید: