عملیات موفق هدایت دکل حفاری در کانال دسترسی بندر بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوری استان بوشهر در توضیح این خبر اظهار کرد: ارتفاع این دکل 112، طول 79 و عرض آن 54 متر است که عملیات هدایت آن با چهار شناور یدک کش و 2 قایق طناب‌گیر انجام شد.

 

وی بیان کرد: عملیات راهنمایی و یدک‌کشی دکل حفاری یک شرکت بخش خصوصی در مجموع به مدت هفت ساعت در کانال دسترسی بندر بوشهر انجام شده است.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به آبخور پنج متری دکل حفاری یاد شده، اظهار کرد: این دکل با هدف انجام تعمیرات اساسی در داک یارد شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) در کانال بندر بوشهر هدایت شده است.

 

شکیبی نسب ادامه داد: این دکل حفاری پس از اتمام تعمیرات اساسی و بروز رسانی و تمدید گواهینامه های دریایی از داک یارد صدرا به مقصد فعالیت خود خروج خواهد کرد.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فعال‌سازی سیستم نیمه مکانیزه برای صادرات کلینکر به عراق تا ۲ماه آینده

د مهر 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علی عسکری در نشست سامان‌دهی سواحل استان خوزستان که به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد، با گرامی‌داشت هفته شکوهمند دفاع مقدس، اظهار داشت: خرمشهر کربلای ایران و متبرک به خون مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس است و خدمت و […]
فعال‌سازی سیستم نیمه مکانیزه برای صادرات کلینکر به عراق تا ۲ماه آینده

همچنین بخوانید: