انهدام اهداف در ساحل و دریا توسط پهپادهای نیروی دریایی ارتش

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش گفت: در این مرحله از رزمایش، پهپادهای انهدامی نیروی دریایی ارتش شامل باور ۵، ژوبین و آرش که از مبدأ دریا و عرشه یگان‌های سطحی نیروی دریایی ارتش در قالب ناودسته پهپادبر این نیرو در نقاط مختلف به پرواز درآمده بودند، با طی مسافت طولانی اهداف خود در ساحل و دریا را با موفقیت مورد اصابت قرار دادند.

انهدام اهداف در ساحل و دریا توسط پهپادهای نیروی دریایی ارتش

وی افزود: پایش و رصد محیط پیرامونی در دریا و همچنین شناسایی اهداف دریایی نیز از دیگر ماموریت‌هایی بود که توسط پهپادهای عمود پرواز چمروش نیروی دریایی ارتش و از مبدأ یگان‌های شناور انجام شد.

انهدام اهداف در ساحل و دریا توسط پهپادهای نیروی دریایی ارتش

امیر شیخ تصریح کرد: تمرین پرواز پهپادهای شناسایی نیروی دریایی ارتش فراتر از مرزهای دریایی و ایجاد اشراف اطلاعاتی برای یگان‌های شناور از دیگر ماموریت‌های اجرا شده در این بخش از رزمایش بود و تحرکات یکان‌های فرامنطقه ای از نزدیک رصد و مستند سازی گردید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاهش واردات میگوی ایالات متحده در نیمه اول سال 2023

چ مهر 12 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مقدار واردات واردات میگو آمریکا در نیمه اول سال 2023 به 361.692 تن رسید که 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشت. اگرچه این خبر بدی برای بسیاری از تامین کنندگان به ایالات متحده بود، اما یک نکته مثبت احتمالی این است که […]

همچنین بخوانید: