برگزاری موفق مانور اطفای حریق کالای خطرناک در مجتمع بندری انزلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مسئول HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان درباره این مانور اظهار داشت: تجهیزات بکارگیری در اطفای حریق برای حوداث گوناگون بسیار متفاوت است.

 

 احمد غفارزاده افزود: در همین راستا مانور اطفای حریق در انبار کالای خطرناک به منظور افزایش آمادگی و آشنایی بیشتر نیروها با تجهیزات بکارگیری در مبحث کالای خطرناک، در مجتمع بندری انزلی برگزار شد.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مانور، خاطرنشان کرد: تشخیص نوع کالای خطرناک و شیوه مقابله با آن از طریق برگه اطلاعات ایمنی (SDS)، بررسی  میزان هماهنگی کارکنان حاضر در بخش انبارداری کالای شرکت اپراتور تخلیه و بارگیری با انجام اقدامات اولیه در زمان وقوع و همچنین ارزیابی توان پرسنل در راستای کاربرد صحیح تجهیزات مناسب اطفایی از جمله اهداف این مانور بوده است.

 

 غفارزاده با بیان اینکه یک کد سنگین عملیاتی و ۳ کد سبک عملیاتی به همراه آمبولانس در این مانور حضور داشتند، گفت:  با حضور ۱۴ آتشنشان شامل فرمانده عملیات، افسران عملیاتی، کارشناسان پیشگیری، کادر عملیاتی، کارشناس مسئولان، سرگروه و آتش نشانان برگزار شد.

 

گفتنی است، برگه اطلاعات ایمنی (SDS) اطلاعات مفیدی در خصوص ماده کالای خطرناک و خطرهای پیش رو در اختیار فرمانده عملیات و تیم های عملیاتی اطفایی قرار می دهد.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشن بزرگ هفته وحدت

چ مهر 12 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه جشن بزرگ میلاد میلاد نبی اکرم (ص) و هفته وحدت با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و خیل جمعیت مردم ارومیه در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر برگزار شد. منبع

همچنین بخوانید:

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرین‌پرس است.