برگزاری دوره آموزشی استانداردها و مدیریت داده های هیدروگرافی در تهران

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان سازمان بنادر و دریانوردی، در این دوره آموزشی که به مدت سه روز از 16 مهرماه جاری توسط اداره کل ایمنی و حفاظت دریایی در مرکز آموزش دریانوردی در تهران برگزار شد، کارشناسان از واحدهای ستاد و ادارات کل بنادر و دریانوردی استان ها با مصادیق و راهکارهای مدیریتی داده های هیدروگرافی آشنا شدند.

هدف از برگزاری این دوره، آشنایی با ویرایش جدید استاندارد هیدروگرافی S44، معرفی ساختار استاندارد نقشه‌های الکترونیکی S-100، شناسایی خطاها و عدم قطعیت های ابزاری، ملاحظات محیط زیستی، ایمنی و سلامت شغلی در حین عملیات، روش های معمول و نوین ژرفاسنجی و داده‌برداری، کنترل کیفی و مدیریت داده ها و گزارش گیری اعلام شد.

مدرس این دوره یکی از کارشناسان اداره ایمنی و حفاظت دریایی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بود که سال گذشته میلادی (2022) دوره CAT-B هیدروگرافی را در کشور کره جنوبی به مدت 20 هفته با موفقیت گذرانده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد 3 درصدی تخلیه و بارگیری در بندر دیر/ پیشرفت فیزیکی پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ به 54 درصد رسید

س مهر 18 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه   وی بیان کرد: عمده محصولات تخلیه و بارگیری شده در بندر دیر مربوط به کالاهای غیرنفتی و مقصد بیشترین صادرات این بندر نیز همچنان کشور قطر است.   رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر تصریح کرد: میزان ترانزیت این بندر نیز […]
رشد 3 درصدی تخلیه و بارگیری در بندر دیر/ پیشرفت فیزیکی پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ به 54 درصد رسید

همچنین بخوانید: