آغاز پانزدهمین دوره مسابقات عملیاتی _ ورزشی آتش نشانان بنادر سراسر کشور / رویکرد جدی سازمان بنادر برای ارتقا آمادگی جسمانی و افزایش روحیه کار تیمی آتش‌نشانان شاغل در بنادر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عبدالله جعفری صبح امروز در مراسم آغازین پانزدهمین دوره مسابقات عملیاتی _ ورزشی آتش نشانان بنادر سراسر کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر  عمل گرایی را مهم ترین ویژگی آتش نشانان برشمرد و گفت: برگزاری منظم و هدف مند مسابقات عملیاتی_ ورزشی آتش نشانان  بنادر سراسر کشور رویکرد جدی سازمان بنادر و دریانوردی در راستای حفظ و ارتقا آمادگی جسمانی و همچنین افزایش روحیه کار تیمی آتش نشانان شاغل در بنادر سراسر کشور است.

در ادامه سعید کیاکجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران صرف حضور همکاران آتش نشان از بنادر سراسر کشور در این مسابقات را نشان دهنده ی آمادگی جسمانی بالای آن ها دانست و ابراز امیدواری کرد: تیم های شرکت کننده بر اساس شایستگی ها ی فردی و گروهی به مقام های اول تا سوم پانزدهمین دوره مسابقات دست پیدا کنند. 

وی ادامه داد: انشالله با همت مرکز ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE) و کمیته ورزش سازمان بنادر و دریانوردی، این گونه مسابقات در راستای ارتقا توان علمی و عملیاتی آتش‌نشانان بنادر سراسر کشور سال های آینده پربارتر و با تعداد تیم های بیشتر برگزار شود.

همچنین در این مراسم یحیی یحیایی نماینده کمیته ورزش سازمان بنادر و دریانوردی نیز بیان کرد: رویکرد اصلی سازمان بنادر و دریانوردی،توسعه ورزش در تمام ابعاد است و توسعه ورزش همگانی ، ورزش های ساحلی ویژه بانوان و آقایان و ایجاد همبستگی و نشاط در بین همه‌ی کارکنان، از جمله مهم ترین اولویت های سازمان است. 

گفتنی است؛ پانزدهمین دوره‌ی مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور با حضور بیش از ۱۰۰ آتش نشان از ۱۱ بندر و شرکت های تابعه بخش خصوصی در سه رشته‌ امدادی انفرادی، امدادی گروهی و آب رسانی در سطح، روزهای ۲۵ و ۲۶ مهر ماه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در حال برگزاری است.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرمایه‌گذاری ۳۷۰۰ میلیارد ریالی کشتیرانی در بندر پارس عسلویه

س مهر 25 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقهتهران- ایرنا- گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با سرمایه‌گذاری ۳۷۰۰ میلیارد ریالی در بندر پارس، خدمات اپراتوری بندری خود را در عسلویه آغاز کرده و قرار است تا پایان سال جاری، عملیات تخلیه و بارگیری ۱۸۰۰۰ تی‌ای‌یو کانتینر در بندر پارس صورت گیرد. منبع

همچنین بخوانید: