سازمان بنادر و‌دریانوردی؛ غرفه برتر بخش دولتی در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسم اختتامیه و تقدیر از غرفه‌های برتر هفتمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته، شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و جمعی از معاونین وزیر راه و مسئولان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه حضور داشتند.

شاخص‌های انتخاب غرفه‌های برتر نمایشگاهی از منظر هیات داوران، توجه به تحقق شعار سال در حوزه دانش بنیان، محتوا، جلوه‌های بصری، ارتباط با مخاطبین و برگزاری فعال پنل‌ها و کارگاه‌های آموزشی مواردی بود که هیات داوران به آن استناد کرد و بر پایه آن غرفه‌های برتر معرفی و تقدیر شدند.

هفتمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور ۳۱۶ شرکت‌ بخش خصوصی و دولتی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، دریایی، هوایی، ریلی، حمل و نقل ترکیبی و هوشمند، راه‌سازی و راهداری، فنی و عمرانی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها از ۲۷ الی ۲۹ آذر ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران با شعار حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصاد برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، معاونان و دیگر مسئولان ۲۷ آذر هم‌زمان با آغاز هفته حمل ونقل در سالن شبستان مصلی امام خمینی (ره) افتتاح شد، برگزاری پنل‌های تخصصی مرتبط با حمل‌ونقل و برگزاری میز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی روزانه به مراجعه‌کنندگان در تمام شقوق حمل و نقل و برگزاری نشست‌های خبری معاونان وزیر راه و شهرسازی از ویژگی‌های این نمایشگاه بود. رونمایی از حداقل ۲۲ محصول از شرکت‌های مختلف و همچنین ماشین‌آلات راهسازی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنفی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نمایشگاه لجستیک تهران در قرق شرکت های دولتی و خصولتی قرار داشت

چ آذر 29 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه نمایشگاه لجستیک تهران در قرق شرکت های دولتی و خصولتی قرار داشت میلاد پاشازاده کد خبر : 2428 ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته کلیه غرفه های بزرگ و اصلی در اختیار بخش دولتی، شرکت‌های خصولتی و حاکمیتی قرار داشت. منبع

همچنین بخوانید: