سرپرست مدیریت ارتباطات و بین الملل سازمان بنادرودریانوردی معارفه شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علی‌رضا محمدی کرجی‌ران در این مراسم با بیان اینکه روابط‌عمومی ویترین عملکرد مثبت و توسعه‌ای هر سازمانی قلمداد می‌شود، تاکید کرد: حوزه ارتباطات سازمان بنادر در دوره تحولی، باید روی جلب اعتماد بیشتر مخاطبان و مخابره سریع و به موقع اخبار و رویدادها تاکید کند.

مدیرکل حوزه مدیرعامل، بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی سازمان بنادرودریانوردی با اشاره به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی یک ارگان چند وجهی و چندساحتی است که علاوه بر نقش خدمات بندری در حوزه تجارت دریایی، در بخش‌های سرمایه‌گذاری، فنی‌ومهندسی و در حوزه دریایی نیز موثر است، افزود: با توجه با گستره کاری سازمان بنادر و دریانوردی، لازم است که در حوزه ارتباطات، استراتژی‌های تعامل با افکار عمومی به درستی تعیین و تبیین شود.

وی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتباط سازنده و کارگشا با مردم و افکار عمومی، خاطرنشان کرد: حوزه ارتباطات و روابط عمومی یکی از ابزارهای دولت برای ارتباط با مردم است که باید تقویت و پشتیبانی شود.

محمد‌علی اصل سعید‌ی‌پور سرپرست مدیریت و ارتباطات بین‌المل نیز در این مراسم با بیان اینکه جنس کار روابط‌عمومی را می‌شناسد و با مشکلات و چالش‌های حوزه ارتباطی در دستگاه‌های اجرایی بیگانه نیست، تاکید کرد: در دوره‌ جدید حوزه ارتباطی، تمام مساعی خود را برای اطلاع‌رسانی سریع و دقیق و شفاف عملکرد و دستاوردهای حمل‌ونقل دریایی کشور با کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه تحول در روابط عمومی در دستور کار وی قرار دارد، معرفی هوشمندانه و موثر سازمان بنادر و تمرکز همه فعالیتهای اطلاع رسانی و روابط عمومی؛ دو ماموریت اصلی مدیریت ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد.

سرپرست مدیریت و ارتباطات بین‌المل همچنین با تاکید بر توسعه فرهنگ دریایی در کشور، گفت: لازم است برای انتقال و اشاعه فرهنگ دریایی در میان مردم، از ظرفیت رسانه‌ای و اقناعی صدا و سیما و شبکه‌های متنوع اجتماعی استفاده کنیم.

در پایان این مراسم ، حکم مسئولیت محمد علی اصل سعیدی پور به وی اهدا شد و از خدمات حسین خوشبخت، مدیر پیشین ارتباطات و بین‌الملل این سازمان قدردانی شد.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مسیر راه ابریشم به بندر اقیانوسی ایران باز می‌ شود؟

ج مهر 28 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه موضوع کریدورها و بنادر ترانزیتی، آن قدر با اهمیت است که باید از تمام ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذاران مختلف برای توسعه آنها بهره برد. منبع

همچنین بخوانید: