تاسیس فدراسیون دریایی تصمیم هوشمندانه‌ ای بود / انتخابات در پیش است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرپرست فدراسیون ورزش‌ های دریایی و ساحلی گفت: تشکیل این فدراسیون تصمیم هوشمندانه ‌ای بود زیرا با توجه به ظرفیت‌ های بسیار بالایی که داریم، روند خوبی را در ورزش کشور خواهیم داشت.

به گزارش مارین نیوز، رضا شجیع در خصوص وضعیت فدراسیون ورزش‌ های دریایی و ساحلی، اظهار داشت: در حال حاضر وزیر ورزش در حال بررسی فدراسیون ‌های جدید است و ما نیز در حال انجام فرایندهای انتخابات فدراسیون هستیم. باید اول کار کمیسیون ‌های ورزشکاران، داوران و مربیان تمام شود و هیئت استانی نیز به طور کامل انتخابات خود را انجام دهند و پس از آن انتخابات خود فدراسیون را شروع می ‌کنیم که البته موعد مقرر آن را باید نیز وزارت ورزش برنامه ‌ریزی کند.

وی ادامه داد: ۲۵ سرپرست را برای هیئت ‌های استانی منصوب کردیم و انتخابات ۲ هیئت نیز برگزار شده و انتخابات بقیه هیئت ‌ها را نیز به مرور انجام خواهیم داد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌ های دریایی و ساحلی با اشاره به تصمیم وزیر ورزش مبنی بر بقا یا انحلال این فدراسیون جدید عنوان کرد: تشکیل این فدراسیون تصمیم هوشمندانه‌ ای بود زیرا با توجه به ظرفیت‌ های بسیار بالایی که در رشته‌ های دریایی و ساحلی داریم و رویدادهایی که می ‌توانیم در کشور برگزار کنیم، قطعا روند خوبی را پیش روی ورزش کشور خواهیم داشت. برای مثال اضافه شدن رشته موج سواری به المپیک ۲۰۲۸ یکی از اعتبارهای این فدراسیون است که باید زودتر برای این مسئله دست بجنبانیم تا آمادگی لازم را کسب کنیم؛ با این وجود هر تصمیمی که از طرف وزارت گرفته شود را محترم می ‌شماریم و قطعا سیاست و برنامه درستی پشت آن خواهد بود.

وی در مورد دوره سرپرستی خودش گفت: سعی کردیم مسیر آرام و بی ‌حاشیه ‌ای را در پیش بگیریم و به پایه‌ گذاری فدراسیون بپردازیم. تیم ملی پدل ‌برد ما در فرانسه حضور موفقی داشت. بازی‌ های ساحلی کیش ‌گیمز یکی از تجربه‌ های بسیار خوب ما بود که ظرفیت ‌های مالی و ورزشی بالایی را جذب کردیم و نشان دادیم می ‌توانیم در آینده حتی از نظر مالی نیز روی پای خودمان بایستیم و مسیر پیشرفت خوبی را جلوی پای نسل جوان قرار دهیم./

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرپرست جدید دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور منصوب شد

چ آبان 3 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه سرپرست جدید دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور منصوب شد میلاد پاشازاده کد خبر : 2215 ۱۴۰۲/۰۸/۰۳ طی حکمی از سوی وزیر صنعت،معدن و تجارت محمد مهدی سالاری به عنوان مشاور امور دریایی وزیر و سرپرست دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی منصوب شد. منبع

همچنین بخوانید: