آغاز اجرای تعرفه ‌های جدید خدمات بندری و دریایی در هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به ابلاغ تعرفه‌های جدید خدمات بندری و دریایی در نیمه دوم سال جاری که با هدف مقابله با رسوب کالا در بنادر و گمرکات کشور تعیین شده، گفت: تعرفه‌های اعلامی پس از ابلاغ مصوبه هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی از روز گذشته یکم آبان ماه اجرایی شده است.

به گزارش مارین نیوز، حسین عباس ‌نژاد افزود: تعرفه‌های جدید با هدف مقابله با رسوب کالا در بنادر و گمرکات کشور تعیین شده و در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌ های اقتصاد دریامحور کشور است.  

به گفته وی؛ براساس کتابچه تعرفه ‌ای جدید و در راستای حمایت از صاحبان کالا و اجرای سیاست ‌های تشویقی برای سرعت‌ دادن به خروج کالا از بنادر و گمرکات، صاحبان کالاها می ‌توانند در صورت خروج کالا خود در مدت زمان کمتر از ۳۰ روز از تخفیف ۴۰ درصدی هزینه انبارداری برخوردار شوند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گام عملی کشتیرانی دریای خزر در صادرات مرکبات

چ آبان 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه نخستین محموله مرکبات صادراتی مازندران با شناور شرکت کشتیرانی دریای خزر از بندر امیرآیاد به روسیه صادر شد. به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، امروز(چهارشنبه، 3 آبان‌ماه) در مراسمی با حضور استاندار مازندران، مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر، […]
سرمایه گذار بخش خصوصی ، واگذاری های سازمان بنادر،بخش خصوصی،بر اساس تقاضا و شایستگی

همچنین بخوانید: