دیدار سرکنسولگری قزاقستان در ایران با مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی؛ محمدعلی موسی پور مدیرکل بندرامیرآباد در دیدار با ایربول احمتوف به ظرفیت‌های موجود ، امکانات گسترده و تجهیزات  مدرن بندری و دریایی اشاره و بر توسعه روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه ایران و قزاقستان با محوریت بندرامیرآباد تأکید کرد.

 

وی همچنین در این دیدار عملکرد بندرامیرآباد را در حوزه های تحلیه و بارگیری ، صادرات و تزانزیت کالا تشریح کرد و از آمادگی این بندر در ارائه هرگونه خدمات لجستیکی و حمل و نقل چند وجهی به صاحبان کالا و همچنین همکاری با متقاضیان بخش خصوصی قزاقستان جهت سرمایه گذاری در بندرامیرآباد خبر داد.

 

موسی پور به موقعیت استراتژیک بندرامیرآباد در کریدور شمال – جنوب و همچنین بهره گیری از توان ریلی و لجستیکی جهت افزایش مراودات کالا میان بنادر کشور قزاقستان و بندرامیرآباد اشاره و ابراز امیدواری کرد: این دیدار سرآغاز دوره جدیدی از تحولات اقتصادی و تعاملات تجاری دریایی بین دو کشور را در آینده نزدیک رقم زند.

 

سرکنسول قزاقستان نیز در این دیدار از همکاری های دوجانبه کشورهای ایران و قزاقستان ابراز امیدواری کرد و افزود: خوشبختانه مراوده دو کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد و امیدواریم با همکاری های بیشتر شاهد رشد میزان مراودات کالا باشیم.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نقش مهم دریاها در قدرت ملی و بین المللی کشورها

چ آبان 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم احمد کریمی صبح پنجشنبه در همایش ملی فرصت‌ها و تهدیدهای نوپدید دریایی با اشاره به اینکه سه چهارم کره زمین را آب فراگرفته است، افزود: سهم دریاها در تولید اکسیژن کره زمین ۷۰ درصد است و بستر مناسبی برای تعاملات […]

همچنین بخوانید: