نشست مشترک برای احصاء مشکلات و همفکری برای حل چالش‌های حقوقی در بندر خرمشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمدتقی انزان‌پور مدیرکل حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی در نشست مشترک با مدیرکل بندر خرمشهر، اظهار داشت: هدف اساسی از این نشست و حضور در بندر خرمشهر، تعامل و همفکری و همچنین رسیدگی برای دستیابی به ایده‌های جدید جهت حل و رفع مشکلات است. 

 

وی افزود: همه موظف هستیم که نگرانی کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی در بحث قراردادها و چالش‌های موجود در این زمینه را به سرانجام برسانیم. 

 

مدیرکل حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: در بازدید از بنادر مختلف کشور و حضور مستقیم در بین کارشناسان به دنبال احصاء مشکلات هستیم. 

 

بنا بر این گزارش،علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهرنیز در این نشست، اظهار داشت: بندر خرمشهر از بنادر پر ظرفیت و با امکانات به روز کشور است که با حمایت‌های سازمان بنادر و دریانوردی آماده هرگونه استقبال از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی است. 

 

وی گفت: ما در این مدت طی برنامه‌های مدون کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به دنبال ایجاد ترافیک کالا و رشد و توسعه بندر خرمشهر هستیم. 

 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر همچنین با اشاره به حضور هیاتی از شورای دفتر حقوقی از سازمان بنادر و دریانوردی در بندر خرمشهر، خاطر نشان کرد: حضور این افراد کارشناس می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل و رفع کند. 

 

پایان پیام/

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشدار سطح زرد هواشناسی در مناطق ساحلی خوزستان

چ آبان 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد از سه‌شنبه تا روز جمعه به تناوب مناطق ساحلی خوزستان تحت تأثیر سامانه ناپایدار است که سبب ابرناکی، رگبار‌های پراکنده، رعد و برق و وزش باد و کاهش دما خواهد شد. وی […]

همچنین بخوانید: