پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت هفته پدافند غیرعامل – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه







دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با صدور پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در متن این پیام آمده است:
پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود (مقام معظم رهبری «مدظله العالی»)

پدافند غیرعامل در تمام دستگاه‌ها، موضوعی حائز اهمیت است که زیرساخت های توسعه را استحکام می‌بخشد و اهمیت آن همواره مورد توجه بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

بدینوسیله ایام نکوداشت پدافند غیرعامل را به تمامی همکاران محترم و خانواده بزرگ صنعت دریایی کشور تبریک عرض نموده و برای همه تلاشگران این عرصه که در حفظ، بقا و تداوم کارکرد زیرساخت‌های صنعتی کشور بخصوص صنعت دریایی لحظه‌ای درنگ و سستی به خود راه نداده‌اند، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، اقدامات اساسی در جهت نیل به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی زمینه‌ها تحقق یابد.






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرپرست جدید صنایع ریلی و دریایی وزارت صمت منصوب شد

پ آبان 11 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه سرپرست جدید صنایع ریلی و دریایی وزارت صمت منصوب شد میلاد پاشازاده کد خبر : 2253 ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ روح اله ارجمندی به سمت سرپرستی صنایع ریلی و دریایی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد. منبع

همچنین بخوانید: