مسئول واحد کار و خدمات اشتغال بنادر استان بوشهر معارفه شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های آقای عوضی سملی، وی را از نیروهای شایسته و توانمند مجموعه برشمرد  و ابراز امیدواری کرد آقای منصوری سرپرست جدید واحد کار و اشتغال بنادر بوشهر بتواند در این حوزه نیز موفق ظاهر شود.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تاریخچه بنادر بوشهر و اهمیت بنادر در توسعه اقتصادی منطقه  و حوزه کار و اشتغال، افزود: در این حوزه درخواست هایی به حق از بنادر و دریانوردی استان بوشهر وجود دارد که امید است در سایه حمایت های موثر و جذب سرمایه گذاران توانمند شرایط برای اشتغالزایی بیش از پیش در بنادر استان بوشهرفراهم شود.

 

بنا بر این گزارش، محمد عباسی معاون روابط کار و مسئول هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یکی از ادارات شاخص کشور است که انتخاب فردی برای حوزه کار و اشتغال این اداره کل نشان از وجود توانمندی در فرد منتخب است.

 

معاون وزیر کار در خصوص جابجایی مدیریتی در واحد کار و اشتغال بنادر استان بوشهر، گفت: آقای عوضی سمله با فعالیت ها و سابقه ای ارزشمند می تواند کمک و یاری رسان سرپرست کار و اشتغال اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر باشد تا به اهداف ترسیم شده سازمانی دست پیدا کنیم.

 

معاون روابط کار و مسئول هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با توجه به شرایط خاص موجود، در ادامه راه، مسئولیت منصوری بسیار سنگین تر نیز خواهد بود که در این راستا همراهی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای موفقیت وی در امور محوله بسیار حائز اهمیت است.

 

به گفته محمد عباسی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز به عنوان یکی از مدیران شاخص در استان و حتی کشور است که می تواند با حمایت های موثر خود زمینه موفقیت بیشتر حوزه کار و اشتغال را فراهم کند.

 

پایان پیام/

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت موتور هیبریدی به جای موتور دیزلی کشتی توسط سوئد

ش آبان 13 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش گروه بین الملل مانا به نقل از marinelink؛ موتور E-Machine یک نوآوری جدید و یک سیستم ادغام شده‌ای است که تمام تجهیزات موتور‌آلات کشتی را یک‌جا جمع کرده است.   این موتور برای استفاده در هر کشتی با هر اندازه‌ای می‌تواند مورد استفاده قرار […]

همچنین بخوانید: