بازدید مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از مجتمع کاسپین – شركت صنعتی دریایی ایران

زمان مطالعه: 1 دقیقه

با حضور دکتر مدرس خیابانی مدیر عامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، مهندس حسینی المدنی مدیر عامل هلدینگ دریایی  و دکتر علی پور مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در روز یکشنبه مورخ 21 آبانماه سال جاری در مجتمع کاسپین شرکت صدرا، تسریع در عملیات ساخت 2 فروند کشتی چند منظوره حمل بار خشک 3500 تنی مورد تاکید و اجرای آن با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گرفت.

در این برنامه که با حضور کارفرمای پروژه انجام پذیرفت، جلسات تخصصی و بازدیدهای میدانی از روند انجام کار بعمل آمد و طرفین انجام به موقع تعهدات و تسریع در عملیات اجرایی ساخت شناورها و رفع موانع پیش روی را مورد تاکید قرار داده و خواستار برنامه ریزی دقیق در اجرای این پروژه مهم برای تقویت ناوگان شناوری دریای خزر گردیدند.

خاطر نشان می سازد شناورهای چند منظوره حمل بار خشک به مقدار 3500 تن، جهت جابجایی بار فله و کانتینر در دریای خزر و با قابلیت عبور از رودخانه ولگا طراحی شده اند. مشخصات این پروژه مشتمل بر طول 112 متر، عرض 14.8 متر، ارتفاع 6 متر و آبخور طراحی 3.96 متر و با وزن 3500 تن و با ظرفیت حداکثر حمل بار 4570 متر مکعب و سرعت 10 گره دریایی و قدرت 2 موتور 735 کیلو وات می باشد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امدادرسانی ناجی ۲۰ بندر عسلویه به خدمه شناور نفتکش

ی آبان 21 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا در بوشهر، محمد قاسمی با اشاره به خدمات‌رسانی شبانه‌روزی در خلیج فارس اظهار داشت: مرکز جستجو و نجات دریایی بنادر استان بوشهر به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی دریانوردان برای امدادرسانی است. وی با اشاره به عملیات امدادرسانی ناجی ۲۰ در بندر عسلویه به خدمه […]

همچنین بخوانید: