انتشار نظامنامه کیفیت انجمن مهندسی دریایی ایران و کتاب کاروند سیاست های کلی توسعه دریامحور

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران “نظامنامه کیفیت انجمن مهندسی دریایی ایران” و کتاب “کاروند سیاست های کلی توسعه دریامحور” را منتشر کرد.

به گزارش مارین نیوز از روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران، در خلال پنجمین نشست هم اندیشی فعالان دریایی کشور، دکتر حسن رضا صفری رئیس انجمن مهندسی دریایی ایران اقدام به رونمایی از “نظامنامه کیفیت انجمن مهندسی دریایی ایران” و کتاب “کاروند سیاست های کلی توسعه دریامحور” نمود.

روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران از این طریق “نظامنامه کیفیت انجمن مهندسی دریایی ایران” و کتاب “کاروند سیاست های توسعه دریامحور” را در معرض دید کارشناسان و متخصصان قرار می‌ دهد تا با تذکر صاحب نظران و متخصصان گرامی بتوان نواقص احتمالی را رفع نمود. امید است با همکاری و مساعدت همکاران و بخش ‌های مرتبط شاهد هم ‌افزایی بیشتر و اثربخشی در جهت توسعه هر چه بیشتر صنایع دریایی باشیم. 

هدف از طراحی و تدوین نظامنامه کیفیت انجمن مهندسی دریایی ایران (اَمدا) این است که راهنمای اثبات شده و کلیدی برای معرفی ساختار، چشم انداز، ماموریت، رسالت و طراحی، توسعه و اجرای کارآمد خدمات و کارکرد انجمن مهندسی دریایی ایران به اعضاء و جامعه بعنوان مؤثرترین نهاد مردمی در زمینه پیشرفت دریامحور کشور مبتنی بر علم و فناوری است را نشان می ‌دهد. نظامنامه کیفیت اَمدا تمام عناصر اصلی را در بر می گیرد که تمام فرآیندها و اقدامات مربوط به خدمات مختلف ارائه شده را مشخص کند و به رویه های مختلفی اشاره می کند که تعامل مورد نیاز برای اجرای خط مشی اَمدا را مشخص می کند. نظامنامه کیفیت اَمدا برای اجرای خدمات کارآمد و مؤثر و شکل دادن به کلیه اقدامات برای پاسخگویی به نیازها و انتظارات اعضاء و سایر دینفعان خود و بهبود مدیریت کلی انجمن برای برآورده کردن تمام استانداردهای حرفه ای کاری و همچنین پرداختن به طراحی، توسعه و تولید در بالاترین سطح عملکرد تدوین شده است. 

انجمن مهندسی دریایی ایران کتاب “کاروند سیاست های کلی توسعه دریامحور” که به زبانی ساده، شیوا و مرتب هرآنچه مرتبط با موضوع کلیدی دریا است گرد هم آورده منتشر کرد تا سهم کوچکی در توسعه دریامحور کشور ایفاء نماید. در این کتاب کلیه قوانین و مقررات، لوایح، بخشنامه ها، ابلاغیه ها، اسناد بالا دستی، سیاست های کلی و تدابیر رهبری در زمینه توسعه دریایی جمع آوری شده است. علاوه بر رئوس سیاستهای کلان ابلاغی در این طرح سعی شده، مجموعه ای جامع از رهنمودها و تدابیر رهبری در خصوص دریا آورده شده تا اهمیت این حوزه راهبردی در کلام مسئولین کشور مشخص شده و باشد تا متولیان و فعالان این حوزه نیز به رسالت خود عمل کرده و در این راستا با تدوین برنامه های کاربردی و عملیاتی زمینه های توسعه اقتصادی دریا محور کشور را فراهم آورند. 

از اعضای انجمن درخواست می گردد نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص “نظامنامه کیفیت انجمن مهندسی دریایی ایران” و کتاب “کاروند سیاست های کلی توسعه دریامحور” بصورت کتبی به انجمن ارسال نمایند.  

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه احداث مرکز توریسم دریایی" آراد مارینا" در نوشهر

د آبان 29 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه حسین ایزدی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: پروژه احداث مرکز گردشگری ساحلی و دریایی ” آراد مارینا” یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه‌های توریسم دریایی کشور محسوب می‌شود. مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه […]

همچنین بخوانید: