علاقه لاپازا و تهران برای توسعه مبالات تجاری از طریق بندر بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی‌ سازمان بنادرودریانوردی، رومینا گوادالوپه پرز راموس در بازدید از امکانات و قابلیت‌های بندر بوشهر، گفت: بوشهر از استان های مهم اقتصادی و انرژی ایران است که نقش مهمی نیز در تولید گاز و صادرات نفت دارد.

سفیر بولیوی در ایران اظهار داشت: بولیوی سالانه ۲۴ میلیون تن لیتیوم تولید می کند که در جهان رتبه نخست را دارد و زمینه صادرات این محصول فراهم است.

راموس تصریح کرد: به نمایندگی از سفرای کشورهای آمریکای لاتین به بوشهر سفر کرده ام و پیشنهاد می کنیم سال ۲۰۲۴ تمام سفرای آمریکای لاتین به بوشهر سفر کنند و با ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی و صنعتی و حوزه انرژی آشنا شوند.

عبدالسعید عباسی، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر نیز در این بازید اظهار کرد: بندر بوشهر یکی از بنادر با سابقه کشور است که از دیرباز مهد تجارت و بازرگانی با کشورهای مختلف بوده است.

عباسی افزود: به فراخور این جایگاه و قدمت، سازمان بنادر و دریانوردی نیز نگاهی ویژه به بندر بوشهر معطوف و پروژه های ارزشمندی در این بندر عملیاتی کرده است.

وی ادامه داد:  توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین دیده شده و پروژه های زیرساختی بسیار خوبی نیز در این مجتمع بندری درحال اجرا است.

در این بازدید همچنین گزیده‌ای از عملکرد هشت ماهه بندر بوشهر به سفیر بولیوی در ایران ارائه شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید مدیرکل بازرسی استان بوشهر از بندر بوشهر/ تقدیر از نقش قابل توجه بازرسی در ترخیص کالاهای متروکه از بندر بوشهر

پ آذر 2 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این نشست اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی این اداره کل رفع موانع و تسهیل در فرایند خروج کالا از بنادر، ارائه خدمات رسانی شایسته به مراجعان […]
بازدید مدیرکل بازرسی استان بوشهر از بندر بوشهر/ تقدیر از نقش قابل توجه بازرسی در ترخیص کالاهای متروکه از بندر بوشهر

همچنین بخوانید: