بازدید مدیرکل بازرسی استان بوشهر از بندر بوشهر/ تقدیر از نقش قابل توجه بازرسی در ترخیص کالاهای متروکه از بندر بوشهر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این نشست اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی این اداره کل رفع موانع و تسهیل در فرایند خروج کالا از بنادر، ارائه خدمات رسانی شایسته به مراجعان و تلاش در راستای منویات مقام معظم رهبری است که مجموعه بازرسی استان در تحقق این مهم نقشی ستودنی ایفا کرده است.

 وی بیان کرد: بندر بوشهر با ترخیص بیش از 90 درصد کالاهای متروکه در این شاخص به عنوان بندر برتر کشور معرفی شده که این موفقیت ارزشمند با مساعدت و همکاری دستگاه های مرتبط و بویژه اداره کل بازرسی استان محقق شده است.

 شکیبی نسب ادامه داد: ورود به موقع، نظارت بر نحوه اجرا صحیح قوانین و مقررات و ارائه راهنمایی های به موقع از سوی اداره کل بازرسی استان بوشهر منجر شده تا اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بتواند رسالت‌های خود را به نحوی شایسته اجرایی کند.

 وی ابراز امیدواری کرد با تداوم تلاش های انسجام بخش و قابل تقدیر مجموعه اداره کل بازرسی استان روند ترخیص و خروج به موقع کالاها، مناقصه ها و مزایده های بنادر استان بوشهر همچنان با سرعت و شتاب لازم انجام شود.

 شکیبی نسب ادامه داد: با ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب رسالت سنگینی بر عهده دستگاه ها گذاشته شده که انتظار است در این راستا شاهد هماهنگی و تعامل تمامی دستگاه‌ها باشیم.

 بنا بر این گزارش، مدیرکل بازرسی استان بوشهر نیز در این دیدار تاکید کرد: نگاه این اداره کل گره گشایی برای حل مشکلات در حوزه های مختلف و بویژه  حوزه اقتصادی است.

 اسحاق شهبازی افزود: با ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور سعی داریم در این مسیر همکاری لازم با دستگاه های متولی این سند و بویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر صورت پذیرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۷۰۰۰ مجوز شناور صیادی در دولت سیزدهم صادر شد

پ آذر 2 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیرکل شیلات استان هرمزگان گفت: ۷۰۰۰ مجوز شناور صیادی از درگاه ملی صدور مجوزها در دولت سیزدهم صادر شد. منبع

همچنین بخوانید: