تازه‌ترین اقدامات توسعه‌ای سازمان بنادر برای رونق معیشت ساحل‌نشینان غرب هرمزگان/ پیشرفت 100 درصدی ساختمان صدور مجوز در بندر لنگه/ تعمیرات اساسی ساختمان دریایی با یک‌هزار و 400 متر مربع

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مرتضی سالاری، بازسازی طرح‌های دریایی و بندری بنادر غرب این استان را گامی موثر در بهره‌برداری از توسعه تجارت دریامحور، ارتقا راندمان اقتصادی و رونق معیشت مردمان ساحل نشین این منطقه دانست.

وی گفت: تعمیرات اساسی ساختمان دریایی با یک‌هزار و 400 متر مربع و با امکاناتی از جمله تجهیز سیستم خنک کننده، تعویض سقف کل مجموعه و رنگ آمیزی کامل 2 دکل مخابراتی با هدف حفظ نمای آن در برابر شرایط متاثر از جو حاکم بر منطقه است.

سالاری با اشاره به تعمیرات اساسی ساختمان دریایی با یک‌هزار و 400 متر مربع، از پیشرفت 100 درصدی ساختمان صدور مجوز، به منظور سهولت در امر بازرسی، ثبت ورود و خروج ارباب رجوع با 140 متر مربع مساحت خبر داد.

وی درباره محوطه‌سازی ضلع غربی بنادر غرب استان بیان کرد: این طرح بندری شامل خاکبرداری محوطه ضلع غربی به مساحت 21 هزار متر مربع که با هدف احداث پارکینگ خودرو‌های سواری و ارتقا ظرفیت ترانزیت بندر و همچنین نصب و تعمیر کامل 2 عدد تاور روشنایی به ارتفاع 35 متری به منظور تامین نور مورد نیاز عملیات شبانه تخلیه و بارگیری طراحی شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در خصوص محوطه‌سازی و اجرای طرح ترافیکی بندر لنگه نیز گفت: این طرح با هدف طراحی و اجرای ورودی مجزا به منظور ورود و خروج کامیون‌ها در راستای کاهش ترافیک و سهولت در عبور و مرور، جداسازی مسیرهای کامیون‌رو و خودروهای سواری و همچنین نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و ترمیم و بازسازی آسفالت قسمت‌های آسیب دیده بندر ساخته شده است.

سالاری از دیگر طرح‌های بنادر لنگه و بنادر غرب استان به احداث ساختمان خدمات رفاهی با 242 متر مربع زیربنای در اسکله شماره 2 برای استراحت دریانوردان و کارگران شاغل در بندر شامل و اجرای تعمیرات اساسی مهمانسرا اشاره کرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیشرفت صنایع داخلی و رشد سرمایه‌گذاری خارجی با توسعه دریامحور

د آذر 6 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش بازار، روح‌الله لطیفی، سخنگوی کمیسیون روابط بین‌الملل و توسعه تجارت خانه صمت ایران، درباره توسعه دریامحور اظهار کرد: برخی از افراد توسعه دریامحور را به کشتی‌سازی، شیلات و به مواردی از این قبیل محدود می‌کنند، اما توسعه دریامحور یعنی توسعه‌ای که آغازش دریا و […]

همچنین بخوانید: