عضو جدید هیئت مدیره ایزوایکو معرفی شد – ایزوایکو

زمان مطالعه: 2 دقیقه







روز یکشنبه 5 آذر ماه 1402جلسه هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) طبق برنامه هفتگی و منظم همیشگی در حالی تشکیل شد که با معرفی یک عضو جدید همراه بود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در جلسه ای با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران مستقل و مدیران گروههای تابعه ایزوایکو برگزار شد دکتر کیکاووس ندایی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره ایزوایکو معرفی شد.
در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی رئیس هیئت مدیره ایزوایکو به عضو جدید ، معاونین، مدیران و سایر اعضای هیئت مدیره جهت آشنایی بیشتر ضمن معرفی خود به شرح مختصری از فعالیتهایشان در ایزوایکو پرداختند.


مهندس اعتصام رئیس هیئت مدیره ایزوایکو در جریان این جلسه با اشاره به اهمیت مسئولیت های اجتماعی در ایزوایکو و نگاه ویژه هیئت مدیره به این موضوع عنوان داشت باید بیش از پیش در امور مربوط به مسئولیت های اجتماعی مشارکت داشته باشیم و کارهایی انجام شود که خیرش به عموم مردم برسد.
دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو، نیز بیانات خود را با خیرمقدم و خوش آمدگویی به عضو جدید هیئت مدیره شروع کرد و با اشاره به تغییر سیاستهای مجتمع در پذیرش شناورها و انتخاب کارفرما، از موفق بودن این تغییر سیاست کاری و رشد چشمگیر پروژه های مجتمع در دوسال اخیر نسبت به ادوار گذشته سخن گفت.


مدیرعامل ایزوایکو در ادامه با اشاره به اهمیت بالای میدان نفتی فروزان برای کشور و ساخت سکوها و جکت های این میدان در ایزوایکو افزود روند پیشرفت پروژه بسیار مناسب بوده، ساخت جکت ها رو به پایان است و با یاری خداوند و همت مهندسان ایزوایکو تا پایان سال جاری به محل مورد نظر منتقل و نصب خواهند شد.
نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو همچنین از تکمیل مهندسی پروژه فاز 11A پارس جنوبی خبر داد که مورد توجه کارفرما قرار گرفته و رضایت کامل کارفرما را به همراه داشته است.


مدیرعامل ایزوایکو در پایان اشاره ای به اعلام حمایت صندوق توسعه صنایع دریایی کشور، از ایزوایکو و تکمیل زیرساختها و تجهیزات این مجتمع کرد.
مهندس علیرضا مروج در این جلسه عنوان داشت: امروز مفتخرم که با اطمینان کامل بیان کنم ایزوایکو در رقابت با یارد های جهانی حرف برای گفتن دارد و کارفرمایان امروز بیشترین رضایتمندی را از ایزوایکو دارند.
معاون اجرایی ایزوایکو افزود دست تک تک پرسنل زحمتکش ایزوایکو که صادقانه با کمبود زیرساختمها و تجهیزات و فارغ از تمام حاشیه ها و حاشیه سازی ها جوانمردانه ایستادند و اجازه ندادند خللی در روند کار پروژه ها ایجاد شود را میبوسم.
در پایان جلسه دکتر کیکاووس ندایی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره ایزوایکو معرفی و از زحمات دکتر ابراهیم شیخ تقدیر شد.






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش 70 درصدی ناوگان حفاری در میدان های مشترک

د آذر 6 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه افزایش 70 درصدی ناوگان حفاری در میدان های مشترک میلاد پاشازاده کد خبر : 2348 ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ خجسته‌مهر با اشاره به شکستن رکورد ۱۰ ساله ذخیره‌سازی گاز، گفت: حدود ۳ میلیارد مترمکعب گاز ذخیره‌شده در مخازن گازی، زمستان امسال عملیاتی خواهد شد. منبع

همچنین بخوانید: