ابقاء دو ساله‌‌ی دو تن از اعضای هیئت مدیره ایزوایکو – ایزوایکو

زمان مطالعه: 1 دقیقه







دکتر سلمان ضربی نایب رئیس هیئت مدیره و دکتر ابراهیم شیخ از اعضای هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران  به مدت دو سال، ابقاء شدند.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو، به‌ موجب تصمیم اتخاذ شده از سوی سهامداران در مجمع عمومی عادی به ‌طور فوق ‌العاده، دکتر سلمان ضربی و دکتر ابراهیم شیخ اعضای هیئت ‌مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با حکم بابک احمدی رئیس هیئت عامل ایدرو به مدت دوسال دیگر در مسئولیت خود ابقاء شدند.
سلمان ضربی که از آذر ماه سال ۱۴۰۰ تا کنون مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو است، دارای مدرک دکترای صنایع دریایی از دانشگاه ملی کره جنوبی، مهندسی و کارشناسی ارشد مکانیک و کشتی سازی از دانشگاه صنعتی شریف است. وی همچنین مدیریت پروژه ساخت نخستین کشتی اقیانوس پیمای ایران، مدیریت پروژه ساخت بزرگترین نفتکش داخلی و مدیریت کشتی سازی صنایع دریایی ایران (صدرا) را نیز در کارنامه خود دارد.

دکتر ابراهیم شیخ، از دیگر اعضای هیئت مدیره ایزوایکو  دارای مدرک دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه علامه طباطبائی با معدل A و درجه عالی است.
شیخ سالها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌ های مدیریت و مهندسی صنایع در دانشگاه‌ های صنعتی شریف، دانشگاه تهران، صنعتی خواجه نصیر و دانشگاه آزاد اسلامی تدریس کرده و دارای تألیفات متعدد در حوزه منابع انسانی است که از آن جمله می‌توان به مجموعه شش جلدی دستنامه توسعه مدیران، الگوهای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، مدیریت منابع انسانی، حاکمیت شرکتی و نقش و مسئولیت اعضای هیأت مدیره، ارتباطات در مدیریت و سازمان، وظایف و نقش ارزیابان در کانون‌های ارزیابی نام برد.






منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی اخیر تغییر الگو بود

پ مهر 13 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی پنجشنبه شب در مراسم سی و ششمین یادواره شهدای خلیج فارس در روستای بحیری شهرستان دشتی اظهار داشت: شهیدان راه آخرت و آسمان بر ما گشودند و زمین و آسمان را به هم متصل کردند و روح شهدا ناظر بر […]
هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی اخیر تغییر الگو بود

همچنین بخوانید: