تعامل و هم‌افزایی خوبی بین سپاه و ارتش در استان بوشهر وجود دارد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو جمعه شب در دیدار با امیر نصیری، فرمانده پایگاه دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بوشهر، ضمن تبریک روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: روز نیرو دریایی یکی از روزهای حماسه آفرین برای ارتش ایران اسلامی به خصوص پایگاه دریایی بوشهر در پهنه نیلگون خلیج فارس است که در این روز نیرو دریایی ارتش بزرگترین ضربه را بر پیکر نیرو دریایی ارتش بعث عراق وارد کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: روز نیرو دریایی یادآور رشادت غیور مردان نیروی دریایی ارتش است که مجاهدانه و ایثارگرانه در دوران دفاع مقدس تجلی باور و اعتقاد راسخ خود را در دفاع از ایران اسلامی یافتند و با وفاداری و غیرتمندی خود را به امام راحل، انقلاب اسلامی و آرمان‌های ارزشمند آن اثبات کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب در بحث وحدت ارتش و سپاه در استان بوشهر خوشبختانه همدلی و هم افزایی بالقوه ای بین سپاه و ارتش وجود دارد و این وحدت و انسجام و همدلی پابرجاست.

سردار رزمجو ادامه داد: مجموعه سپاه و ارتش با حفظ شرایط و ضوابط و در عین حال برادر هستیم و مفتخریم که در پایگاه دریایی یک پایگاه مقاومت بسیج فعال وجود دارد که در همه مراسم فعال است و این بیانگر این است که بسیج در همه نهادها و ارگان‌ها و اقشار حضور فعال دارد و در این خصوص از مجموعه پایگاه دریایی بوشهر تشکر می‌کنیم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آمار گردشگران خارجی به جزایر قشم و هرمز ۴۷ درصد افزایش یافت

ج آذر 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقهبندرعباس – ایرنا – مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، توسعه گردشگری را لازمه پیشرفت توسعه دریامحور دانست و گفت: ۲۲ هزار و ۳۳۷ گردشگر خارجی طی هشت‌ماهه امسال در مسیر دریایی جزایر قشم و هرمز جابه‌جا شدند که افزایش ۴۷ درصدی نسبت به […]

همچنین بخوانید: