سامانه‌های جدید نداجا موجب افزایش قدرت بازدارندگی می‌شوند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی و الحاق دستاوردهای نداجا که امروز (یکشنبه) در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش با ارتفاع توان رزم و آمادگی عملیاتی ضمن حضور در دریاهای آزاد دنیا و دریانوردی بلندمدت، در حقیقت عمق راهبردی و آینده‌نگری در قدرت دریایی توأم با حوزه نفوذ و هویت منطقه‌ای خود را تثبیت و گسترش داده است.

امیر دریادار ایرانی افزود: الحاق مجموعه‌ای از سامانه‌های مهم و حیاتی در منطقه سوم نبوت نداجا، موجب افزایش اقتدار و قدرت بازدارندگی و توانمندی رزمی ما بیش از گذشته خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ایران اسلامی به عنوان یک کشور تمدن‌ساز اسلامی، با تقویت مؤلفه‌های مختلف اقتدار و قدرت دریایی خود با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی و وحدت، کلیه مؤلفه‌های نظام بین‌الملل را با قدرت پیگیری می‌کند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آماده تعاملات تجاری و انتقال تجربیات دریانوردی با کنیا هستیم

ی دی 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: آماده همکاری تعاملات تجاری در حوزه‌های ترانزیت و موضوعات مرتبط با صادرات و واردات و انتقال تجربیات دریانوردی به کنیا هستیم. منبع

همچنین بخوانید: