افزایش ۴۷ درصدی تردد گردشگران خارجی به جزایر قشم و هرمز

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی تختی، توسعه گردشگری را لازمه پیشرفت اقتصاد دریامحور دانست و افزود: در هشت ماهه سال جاری،  2 میلیون و 366 هزار و 921 نفر مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شدند.

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: در این بازه زمانی بیش‌ترین میزان رفت و آمد مربوط به مسیر دریایی بندر شهید حقانی به جزیره قشم و هرمز به میزان یک میلیون 767 هزار و 582 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش به ثبت رسید.

وی با اشاره به افزایش ۴۷ درصدی تردد گردشگران خارجی به جزایر قشم و هرمز نیز گفت: در این مدت 22 هزار و 337 نفر در مسیر دریایی جزایر قشم و هرمز جابه‌جا شدند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، میزان جابه‌جایی مسافر در مسیر بین‌المللی بندر شهید باهنر به بندر شارجه را 12 هزار و 690 مسافر اعلام کرد که در این مسیر نیز افزایش ۸ درصدی به ثبت رسید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پنج رویکرد حکمرانی دریامحور

ش آذر 11 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه رئیس سابق کمیته توسعه دریامحور مجمع تشخیص مصلحت نظام: در یک برداشت کلی از اندیشه رهبر انقلاب درباره دریا ۵ محور اصلی اقتصادی، علم و فناوری، امنیتی، محیط زیستی و فرهنگی قابل رصد و تحلیل است، که در مجموع یک رویکرد حکمرانی دریایی را دنبال می […]

همچنین بخوانید: