شرکت‌های خصوصی فعال بنادر در حوزه HSE/ شاخص‌های عملکردی ایمنی پیمانکاران در بنادر مستمر ارزیابی می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عبداله جعفری در جلسه‌ای که به منظور تدقیق بر آخرین وضعیت HSE یکی از شرکت‌های بزرگ فعال در بندر شهید رجایی برگزار شد، اظهار داشت: توجه حداکثری بر اهمیت بالای ارتقای وضعیت ایمنی بنادر و همچنین تدقیق بر شرح تعهدات و وضعیت شرکت‌های بزرگ فعال در بنادر از سوی سازمان بنادر و دریانوردی به صورت جدی و مداوم در حال انجام است.

 

وی افزود: ایمنی به عنوان یک اصل، اولویت سازمان بنادر و دریانوردی است و تمامی آحاد ذیربط در سازمان و بنادر بر این اصل استوار هستند.

 

یداللهی؛ مدیرکل سرمایه‌گذاری و امور مناطق سازمان بنادر و دریانوردی نیز با تاکید مجدد بر موضوعات طرح شده، بیان کرد: به مقوله ایمنی به عنوان یک اصل نگاه می‌شود و قطعا در زمان پذیرش طرح‌های سرمایه‌گذاری و نیز در زمان تمدید مجوز فعالیت شرکت‌های فعال در مناطق ویژه بندری، اصل ایمنی به عنوان یک مسئله غیر قابل مذاکره در دستورکار قرار دارد.

 

مدیری؛ معاون مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی نیز با اشاره به اینکه اداره‌کل امور بندری به عنوان مرجع صدور مجوز فعالیت شرکت‌های متقاضی در بنادر بر اهمیت رعایت موضوعات ایمنی، بهداشت کارگران و محیط کار بنادر تاکید دارد، اظهار داشت: صلاحیت شرکت‌ها در زمان صدور مجوز فعالیت جدید و رضایت مدیریت HSE سازمان بنادر و دریانوردی از وضعیت شرکت‌های متقاضی تمدید مجوز، یک شرط است که اعمال می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دو کشتی با 4.5 میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه توقیف شد

چ آذر 15 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه دو کشتی با 4.5 میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه توقیف شد میلاد پاشازاده کد خبر : 2374 ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ دو کشتی حامل بیش از ۴میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس توقیف شدند. منبع

همچنین بخوانید: