جلسه هم اندیشی بررسی موانع و مشکلات صاحبان کالا در بندرامیرآباد برگزار شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی موسی پور مدیرکل بندرامیرآباد در این نشست با بیان اینکه از نظر بندرامیرآباد ترانزیت ، صادرات و واردات همگی از اهمیت زیادی برخوردار هستند ، به تخصیص یکی از انبارهای بندرامیرآباد به دپوی سیمان اشاره کرد و رعایت مقررات موجود در حمل یکسره کالا ، اصلاح بسته بندی کالاها توسط صادرکنندگان جهت ایمن ماندن در برابر تغییرات آب و هوایی و تدقیق در صفافی آن ها را خواستار شد.

وی با تأکید براینکه هیچ استثنایی در تخلیه کالاها در انبارهای ملکی بندرامیرآباد وجود ندارد ، اظهار داشت با توجه به فراوانی کالا و ظرفیت دو سر بودن حمل بار در بندر امیرآباد ، شرکت های کشتیرانی در خصوص رفع مشکل کمبود شناورها و نوسازی ناوگان حمل و نقل دریایی برای جابجایی کالا ، اهتمام جدی داشته باشند.

مدیر کل بندر امیرآباد همچنین در موضوع ضرورت تقویت تجهیزات بندری خاطر نشان کرد در ماه‌های اخیر تجهیزات خوبی به ناوگان تجهیزات تخلیه و بارگیری بندرامیرآباد اضافه شده ، که با توجه به رشد مبادلات کالا در سال جاری نیاز به تامین تجهیزات جدید در این خصوص محسوس است.

افزایش ظرفیت انبارها ، تقویت همکاری شرکت های کشتیرانی و تسریع در خصوص اختصاص کشتی پس از اظهار کالاها ، افزایش کرایه حمل کالا توسط کشتیرانی ، وجود موانع در برخی امورات گمرکی بخشی از موارد مطروح شده از سوی نمایندگان صاحبان کالا بوده است.

تدقیق اپراتور جهت در امان ماندن خسارت احتمالی در بارگیری کالاها و تغییر رویکرد در عملکرد باسکول ها جهت سرعت بخشیدن به لجستیک حمل و نقل و در پی آن کاهش ترافیک بندر ، بخش دیگری از مواردی بود که از سوی صاحبان کالا در این جلسه مطرح شد.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایجاد مناطق آزاد مشترک ایران و سوریه به‌زودی عملیاتی می‌شود

ج آذر 17 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه «مهرداد بذرپاش» در نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه در تهران، با ابراز خرسندی از اجرایی شدن توافق های گذشته دو کشور تصریح کرد: در چند ماه اخیر اجرایی شدن توافق‌های دو طرفه سرعت خوبی گرفته است و به‌زودی مناطق آزاد مشترک ایران و […]

همچنین بخوانید: