توسعه زیرساخت‌های بندر چابهار شتاب می گیرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سعید حسن عباسی، اجرای پروژه‌های مهم زیر بنایی با اعتبار کل بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال را از اقدامات ماه گذشته سازمان بنادر در راستای توسعه بزرگترین بندر اقیانوسی کشور برشمرد.

وی همچنین به مطالعات در حال انجام احداث یک پست اسکله در بندر شهید بهشتی چابهار اشاره کرد که بزودی نهایی شده و پس از اکران فراخوان مناقصه عمومی، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 سرپرست اداره کل مهندسی عمران و نظارت بر طرح های سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت ویژه بندر چابهار، سازمان بنادر و دریانوردی با نگاهی خاص، توسعه این بندر را در اولویت اهداف خود ترسیم نموده و هم اکنون پروژه های مهمی با اعتبار بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال در بخش های اجرایی و مطالعاتی در این بندر در حال انجام می باشد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درآمد ۳۸ میلیون دلاری از تزانزیت ۱۵۸ هزار خودرو در سال گذشته

ج آذر 17 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرتضی سالاری در نشست خبری اعلام برنامه‌های توسعه بنادر هرمزگان در راستای توسعه دریامحور اظهار کرد: سهم بنادر غرب استان از کل سواحل ایران 600 کیلومتر یعنی حدود 10 درصد است. وی ادامه داد: تعداد بنادر تحت مدیریت بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان 9 بندر […]

همچنین بخوانید: