ایزوایکو میزبان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در روز دانشجو – ایزوایکو

زمان مطالعه: 2 دقیقه







سیزده امین دوره از اردوهای راهیان پیشرفت با حضور بالغ بر 250 نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی روز پنج شنبه 16 آذرماه 1402 همزمان با روز دانشجو در ایزوایکو برگزار شد.

به گزارش حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو مطابق با برنامه اردوهای راهیان پیشرفت که پنجشنبه هر هفته در ایزوایکو برگزار میگردد این هفته نیز ایزوایکو میزبان بیش از 250 نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی بود.
دانشجوهای حاضر در این دوره از اردوهای راهیان پیشرفت با حضور در گروه های مختلف ایزوایکو علاوه بر آشنایی با دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه کشتی سازی و صنایع دریایی از امکانات، توانمندیها و ظرفیت بالای ایزوایکو به عنوان بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور نیز آشنا میشوند.
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران دارای سه گروه تخصصی طراحی، ساخت و تعمیرات شناورهای کوچک، متوسط و بزرگ و همچنین یک گروه تخصصی طراحی، ساخت سازه های دریایی می‌باشد که در هرکدام از این چهار گروه مدیران و مهندسان تراز اول و نخبه ایزوایکو ضمن همراهی دانشجویان و توضیحات مربوط به گروه، در راستای جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی از ؛ تغییرات و تحولات، بن‌بست‌شکنی‌ها توسط جوانان و مدیران و فراز و فرودهای رخ داده طی این 44 سال، سیر رشد شاخص‌ها و پیشرفت‌های حاصل شده را روایت میکنند. مسیری از ما میتوانیم تا توانستیم…

در پایان این بازدید دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو به مناسبت روز دانشجو در جمع بازدیدکنندگان قرار گرفت و ضمن تبریک روز دانشجو، دقایقی را به صحبت و پرسش و پاسخ با دانشجویان پرداخت.
مدیرعامل بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور در ادامه با اشاره به چگونگی ساخت اولین کشتی اقیانوس پیمای کشور در ایزوایکو خاطراتی از هموار کردن مسیر ناهموار و صعب العبور صنعت دریایی در پیش از انقلاب تا امروز که جزو بهترین های دنیاییم سخن گفت. خاطراتی از عدم باور خارجی‌ها بر توانایی ساخت اقیانوس پیما توسط مهندسان ایرانی تا ساخت موفقیت آمیز اولین اقیانوس پیمای کشور در ایزوایکو (ایران اراک) با بالاترین کیفیت و تحسین و تمجید جهانیان.
راهیان پیشرفت یکی از ابتکارات ملی است که پس از فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر امیدآفرینی در جامعه و به ویژه برای جوانان طراحی و اجرا شده است. هدف از اجرای طرح راهیان پیشرفت خودباوری، امیدآفرینی و تقویت اراده برای ساخت ایران قوی است که نظاره‌گری دستاوردها در قالب یک روایت درست و جامع سبب می‌شود شناخت نخبگان و دانشجویان نسبت به جایگاه کشورشان در منطقه و دنیای کنونی و نسبت آن با کشورهای دوست و دشمن عمیق‌تر شود.

 

 






منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی افتتاح شد

ج آذر 17 , 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی صبح امروز (شنبه) با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ستاد ارتش افتتاح شد. در این مراسم، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد […]

همچنین بخوانید: